StoryEditor

V hre je dobré meno vlakovej dopravy. Na 160-ku vlakom čakáme dve dekády

03.03.2019, 23:00
Ani na tých najvyťaženejších tratiach vlaky často nemôžu jazdiť rýchlejšie ako stovkou.

V modernizácii železníc zaostávame. Kým v niektorých zo susedných štátov 160-kilometrová rýchlosť vlakov už nie je žiadnym luxusom, u nás sa túto métu snažíme dosiahnuť dve desaťročia. Na severnej trati medzi Bratislavou a Košicami sa Slovensku zatiaľ nepodarilo plynule zmodernizovať ani úsek od hlavného mesta po Žilinu. Aktuáln...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-31 16:35:03 - Feat.: - Title: Na viacerých úsekoch je potrebné rátať deň pred sviatkom s kolónami a dlhším zdržaním 02 - Modified: 2024-11-04 09:49:30 - Feat.: - Title: Šéf RegioJetu Jančura o konci IC vlakov: Čakal som, že to takto dopadne. Za akých podmienok by sa vrátil? 03 - Modified: 2024-10-29 14:12:10 - Feat.: - Title: Ako budú jazdiť nové expresy, ktoré nahradia IC? Priamy spoj do Bratislavy dostane ďalšie krajské mesto 04 - Modified: 2024-10-20 15:07:59 - Feat.: - Title: V Hronskom Beňadiku pokračujú práce na rekonštrukcii železničnej dopravnej cesty 05 - Modified: 2024-10-14 08:00:13 - Feat.: - Title: Tržby v auguste klesli, rástli vo vybraných službách a informačných činnostiach
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. november 2024 10:30