StoryEditor

Tovar sa častejšie vozí vlakom, v kamiónoch chýbajú šoféri

11.04.2019, 00:00

Minuloročné obdobie prialo všetkým druhom dopravy. Len kamióny jazdili za hranice menej. Časť zákaziek totiž preberá nákladná doprava na železnici. Prepravné odbory zažili v minulom roku nevídaný rast. Zvýšili sa počty cestujúcich na železnici aj v autobusoch. Významné oživenie zažíva podľa štatistík ministerstva dopravy aj nákladná železničná doprava, ktorá od kamiónov preberá časť prepravy za hranice.


Hoci presun tovaru z kamiónov na železnici podporujú všetky európske štáty vrátane Česka, nestojí za súčasným trendom úspech dopravnej politiky, ale oveľa prozaickejšia vec. Firmám totiž došli šoféri kamiónov. „Časť kam...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-04 07:04:49 - Feat.: - Title: Bez rozšírenia cesty skolabuje doprava, varuje starosta. V plánoch k národnej nemocnici nastala zmena 02 - Modified: 2025-12-05 12:08:15 - Feat.: - Title: Zákaz predaja „spaľovákov“ nakoniec nemusí platiť. V hre sú rôzne výnimky 03 - Modified: 2025-12-02 14:16:21 - Feat.: - Title: Bývalý šéf železníc Bednárik sa v Prahe ospravedlnil za svoju češtinu. Prekvapil Pavla, požiada o občianstvo 04 - Modified: 2025-11-28 23:00:00 - Feat.: - Title: Železná chrbtica Ruska sa láme, v Putinovej vojnovej ekonomike tiká dlhová bomba 05 - Modified: 2025-11-28 11:15:33 - Feat.: - Title: Ľudský faktor môže zlyhať napriek stopercentnej technike, tvrdí v rozhovore bývalý šéf ZSSK Helexa
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
06. december 2025 11:29