StoryEditor

Tovar sa častejšie vozí vlakom, v kamiónoch chýbajú šoféri

11.04.2019, 00:00

Minuloročné obdobie prialo všetkým druhom dopravy. Len kamióny jazdili za hranice menej. Časť zákaziek totiž preberá nákladná doprava na železnici. Prepravné odbory zažili v minulom roku nevídaný rast. Zvýšili sa počty cestujúcich na železnici aj v autobusoch. Významné oživenie zažíva podľa štatistík ministerstva dopravy aj nákladná železničná doprava, ktorá od kamiónov preberá časť prepravy za hranice.


Hoci presun tovaru z kamiónov na železnici podporujú všetky európske štáty vrátane Česka, nestojí za súčasným trendom úspech dopravnej politiky, ale oveľa prozaickejšia vec. Firmám totiž došli šoféri kamiónov. „Časť kam...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-12-09 16:51:14 - Feat.: - Title: Priemerná nákladovosť mýta by v budúcom roku mohla klesnúť pod 20 percent 02 - Modified: 2022-12-09 11:27:38 - Feat.: - Title: Nový grafikon zavádza o 50 percent viac vlakov na linkách Košice-Prešov 03 - Modified: 2022-12-09 12:15:00 - Feat.: - Title: Polícia zverejnila šialené čísla. Za volantom tento rok odhalila množstvo opitých vodičov 04 - Modified: 2022-12-08 10:51:23 - Feat.: - Title: Prvý európsky štát má na stole návrh zákazu jazdy elektromobilov. Kvôli nedostatku energie 05 - Modified: 2022-12-05 12:23:34 - Feat.: - Title: Od nedele sa v Bratislavskom kraji zmenia cestovné poriadky pre vlaky i regionálne autobusy
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
09. december 2022 23:47