StoryEditor

Tovar sa častejšie vozí vlakom, v kamiónoch chýbajú šoféri

11.04.2019, 00:00

Minuloročné obdobie prialo všetkým druhom dopravy. Len kamióny jazdili za hranice menej. Časť zákaziek totiž preberá nákladná doprava na železnici. Prepravné odbory zažili v minulom roku nevídaný rast. Zvýšili sa počty cestujúcich na železnici aj v autobusoch. Významné oživenie zažíva podľa štatistík ministerstva dopravy aj nákladná železničná doprava, ktorá od kamiónov preberá časť prepravy za hranice.


Hoci presun tovaru z kamiónov na železnici podporujú všetky európske štáty vrátane Česka, nestojí za súčasným trendom úspech dopravnej politiky, ale oveľa prozaickejšia vec. Firmám totiž došli šoféri kamiónov. „Časť kam...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-04-23 13:58:33 - Feat.: - Title: Stratení môžu zostať i skúsení vodiči. Tento kvíz preverí vaše schopnosti za volantom 02 - Modified: 2025-04-18 16:09:57 - Feat.: - Title: Poliaci kvôli slintačke a krívačke obmedzili dopravu zo Slovenska na svoje územie 03 - Modified: 2025-04-17 12:13:26 - Feat.: - Title: Lístky na vlak: Pri kúpe v pokladniciach už po novom zaplatíte poplatok naviac 04 - Modified: 2025-04-15 11:13:54 - Feat.: - Title: Poznáte vlaky podľa ich prezývok? Náš kvíz ukáže, či viete, kam ide Tatran, kde nestojí Kriváň a odkiaľ vychádza Metropol 05 - Modified: 2025-04-15 11:02:43 - Feat.: - Title: Nové ceny lístkov a poplatky pri ich kúpe na stanici: čo treba vedieť o zmenách pri ceste vlakom?
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
24. apríl 2025 17:20