Primátor Bratislavy Matúš Vallo chce sprísniť parkovaciu politiku v hlavnom meste.TASR
StoryEditorVallo: Druhé auto budú Bratislavčania zvažovať
Nová parkovacia politika je podľa primátora nevyhnutnosť.
Parkujúci v hlavnom meste siahnu hlbšie do peňaženky. A to tak trvalí obyvatelia, ako aj návštevníci. Cieľom parkovacej reformy bratislavského primátora Matúša Valla je, aby odparkovanie auta v meste na osem až desať hodín bolo tou najdrahšou alternatívou. Bratislavčania si zasa majú rozmyslieť kúpu druhého či tretieho auta alebo vlastnenie nepoužívaného auta. Opatrenia majú presunúť cestujúcich do vlakov či autobusov a mestskej hromadnej dopravy. V prípade, že novú parkovaciu politiku odobria poslanci mestského zastupiteľstva, realitou by sa mohla stať približne v druh...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-04 12:12:37 - Feat.: - Title: Kto ovláda Bratislavu? Po hrubokrkých nastúpili biele goliere, dépeháčkari a „cezpoľní“ z Viedne
02 - Modified: 2024-11-01 12:52:00 - Feat.: - Title: Pri nehode troch áut na D1 v smere z Bratislavy sa zranili traja ľudia
03 - Modified: 2024-11-01 11:22:39 - Feat.: - Title: Predaje bytov v bratislavských novostavbách medziročne stúpli o vyše trojnásobok
04 - Modified: 2024-11-01 09:53:00 - Feat.: - Title: Dopravný podnik v Bratislave chce rozšíriť vozidlový park o 40 elektrobusov
05 - Modified: 2024-10-31 09:49:50 - Feat.: - Title: Ceny starších bytov v Bratislave prudko vzrástli, nájmy stúpli o osem percent