Primátor Bratislavy Matúš Vallo chce sprísniť parkovaciu politiku v hlavnom meste.TASR
StoryEditor

Vallo: Druhé auto budú Bratislavčania zvažovať

12.04.2019, 00:00
Nová parkovacia politika je podľa primátora nevyhnutnosť.

Parkujúci v hlavnom meste siahnu hlbšie do peňaženky. A to tak trvalí obyvatelia, ako aj návštevníci. Cieľom parkovacej reformy bratislavského primátora Matúša Valla je, aby odparkovanie auta v meste na osem až desať hodín bolo tou najdrahšou alternatívou. Bratislavčania si zasa majú rozmyslieť kúpu druhého či tretieho auta alebo vlastnenie nepoužívaného auta. Opatrenia majú presunúť cestujúcich do vlakov či autobusov a mestskej hromadnej dopravy. V prípade, že novú parkovaciu politiku odobria poslanci mestského zastupiteľstva, realitou by sa mohla stať približne v druh...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-04 12:12:37 - Feat.: - Title: Kto ovláda Bratislavu? Po hrubokrkých nastúpili biele goliere, dépeháčkari a „cezpoľní“ z Viedne 02 - Modified: 2024-11-01 12:52:00 - Feat.: - Title: Pri nehode troch áut na D1 v smere z Bratislavy sa zranili traja ľudia 03 - Modified: 2024-11-01 11:22:39 - Feat.: - Title: Predaje bytov v bratislavských novostavbách medziročne stúpli o vyše trojnásobok 04 - Modified: 2024-11-01 09:53:00 - Feat.: - Title: Dopravný podnik v Bratislave chce rozšíriť vozidlový park o 40 elektrobusov 05 - Modified: 2024-10-31 09:49:50 - Feat.: - Title: Ceny starších bytov v Bratislave prudko vzrástli, nájmy stúpli o osem percent
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
04. november 2024 18:54