obchod, športové potrebyArchív HN
Na Slovensku sa predajcom športových potrieb darí. Výnimkou je stratový Exisport, ktorý mení majiteľa.
Zdravý a aktívny životný štýl je v posledných rokoch fenoménom aj na Slovensku. Okrem preplnených fitnescentier to dokazujú aj neustále rastúce tržby najväčších predajcov športových potrieb. Za rok 2017 minuli zákazníci nakupujúci v predajniach A3 Sport, Decathlon, Exisport, Insportline, Intersport, Sportisimo a Sportsdirect spolu viac než 142 miliónov eur. To znamená, že od roku 2013 vzrástli tržby najväčších hráčov operujúcich na Slovensku v segmente športových potrieb o viac než 55 miliónov eur.
Koniec koncov, nadšenci majú v týchto predajniach pod jednou strechou možnosť neobmedzeného výberu akýchkoľvek športových potrieb, náradia, oblečenia, obuvi a d...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-19 15:24:04 - Feat.: - Title: Vláda podľa vzoru Maďarska spúšťa „porovnávač“ cien potravín. U našich susedov o stránke nikto nevie
02 - Modified: 2024-11-16 18:10:20 - Feat.: - Title: Maloobchod sa za 35 rokov zmenil, bude sa ďalej digitalizovať. Pracovníkov je nedostatok
03 - Modified: 2024-11-07 23:00:00 - Feat.: - Title: Cenové kontroly, konkurenti z Poľska aj nonstop predajne. Reťazce idú do neznámych vôd (analýza)
04 - Modified: 2024-11-07 10:51:44 - Feat.: - Title: Poslanci odmietli reguláciu podmienok maloobchodného predaja počas nedele
05 - Modified: 2024-11-07 08:19:44 - Feat.: - Title: Tržby v maloobchode sa v septembri medziročne zvýšili. Rast podporil zásielkový predaj