StoryEditor

Letáková vojna Lidla a Billy ide na arbitráž

16.04.2019, 00:00
Lidl vo svojej kampani porovnal ceny svojich produktov s konkurenčnými z Billy. Tá zaútočila späť narážkou na poľský pôvod mäsa.

„Lacný za každú cenu? Je poľský pôvod mäsa za nízke ceny naozaj tou správnou voľbou?“ Tak znie reakcia Billy na kampaň konkurenčného reťazca Lidl. Ten sa v rámci kampane Bilancovanie rozhodol v letákoch porovnať ceny svojich produktov s cenami produktov v Bille.


Porovnávacia reklama takéhoto typu môže byť sporná vo viacerých bodoch. No po januárovej afére, ktorá poodhalila praktiky poľského bitúnka Jasienica Mazowiecka, kde zamestnanci zabíjali choré kravy, si môžu spotrebitelia viac než ceny produktov všimnúť narážky na poľský pôvod mäsa. „Billa sa svojou reakciu nepriamo snaží vyvolať u spotrebiteľa dojem nižšej kvality mäsových výrobkov pochádzajúcich z Poľska v p...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-07-07 10:54:03 - Feat.: - Title: Májové tržby maloobchodu ukázali najmä opatrnosť pri nákupoch tovaru, služby si držia pozíciu, tvrdí analytik 02 - Modified: 2025-06-12 13:32:00 - Feat.: - Title: Nová drogéria z Nemecka dnes zakotvila na Považí. Jej šéf pre HN uviedol, kde otvorí ďalšie predajne 03 - Modified: 2025-05-29 20:00:40 - Feat.: - Title: Biedronka sa na Slovensku len tak nestane „domácim hrdinom“. Najprv musí získať náskok pred malými hráčmi 04 - Modified: 2025-05-16 09:54:22 - Feat.: - Title: Nový konkurent pre dm drogérie? Prichádza k nám značka z Nemecka, prvá pobočka bude mimo Bratislavy 05 - Modified: 2025-05-07 07:17:52 - Feat.: - Title: Tržby maloobchodu boli v marci opäť nižšie ako pred rokom. Na výsledku sa najviac podieľali supermarkety
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
11. júl 2025 21:33