StoryEditor

Letáková vojna Lidla a Billy ide na arbitráž

16.04.2019, 00:00
Lidl vo svojej kampani porovnal ceny svojich produktov s konkurenčnými z Billy. Tá zaútočila späť narážkou na poľský pôvod mäsa.

„Lacný za každú cenu? Je poľský pôvod mäsa za nízke ceny naozaj tou správnou voľbou?“ Tak znie reakcia Billy na kampaň konkurenčného reťazca Lidl. Ten sa v rámci kampane Bilancovanie rozhodol v letákoch porovnať ceny svojich produktov s cenami produktov v Bille.


Porovnávacia reklama takéhoto typu môže byť sporná vo viacerých bodoch. No po januárovej afére, ktorá poodhalila praktiky poľského bitúnka Jasienica Mazowiecka, kde zamestnanci zabíjali choré kravy, si môžu spotrebitelia viac než ceny produktov všimnúť narážky na poľský pôvod mäsa. „Billa sa svojou reakciu nepriamo snaží vyvolať u spotrebiteľa dojem nižšej kvality mäsových výrobkov pochádzajúcich z Poľska v p...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-03-10 07:59:08 - Feat.: - Title: Slovenskí maloobchodníci si vlani veľmi nepolepšili. Rast tržieb sa im výrazne spomalil, dôvody sú takéto 02 - Modified: 2025-02-21 15:50:40 - Feat.: - Title: Biedronka sa na Slovensku spája s dvomi slovenskými mliekarňami, v úvode vynechá jednu časť krajiny 03 - Modified: 2025-02-13 04:48:38 - Feat.: - Title: Stúpnu tento rok reálne zárobky Slovákov? Priemysel v kolektívnych zmluvách počítal s iným vývojom 04 - Modified: 2025-02-12 10:15:07 - Feat.: - Title: Otočka po dvoch rokoch prepadov, platy konečne porazili infláciu. Pomohlo aj opatrenie, ktoré vláda okresala 05 - Modified: 2025-02-06 08:52:39 - Feat.: - Title: Maloobchodu sa vlani darilo, najlepší decembrový výsledok podržali tržby eshopov
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
13. marec 2025 14:39