Lidl vo svojej kampani porovnal ceny svojich produktov s konkurenčnými z Billy. Tá zaútočila späť narážkou na poľský pôvod mäsa.
„Lacný za každú cenu? Je poľský pôvod mäsa za nízke ceny naozaj tou správnou voľbou?“ Tak znie reakcia Billy na kampaň konkurenčného reťazca Lidl. Ten sa v rámci kampane Bilancovanie rozhodol v letákoch porovnať ceny svojich produktov s cenami produktov v Bille.
Porovnávacia reklama takéhoto typu môže byť sporná vo viacerých bodoch. No po januárovej afére, ktorá poodhalila praktiky poľského bitúnka Jasienica Mazowiecka, kde zamestnanci zabíjali choré kravy, si môžu spotrebitelia viac než ceny produktov všimnúť narážky na poľský pôvod mäsa. „Billa sa svojou reakciu nepriamo snaží vyvolať u spotrebiteľa dojem nižšej kvality mäsových výrobkov pochádzajúcich z Poľska v p...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-25 08:00:00 - Feat.: - Title: Zodpovednosť ako kompas v roku 2026 (komentár šéfa Lidl Slovenská republika)
02 - Modified: 2025-12-23 10:00:39 - Feat.: - Title: Cenové zvraty nastali pri viacerých potravinách. Za ktoré si oproti vlaňajšku priplatíme a ktoré zlacneli?
03 - Modified: 2025-12-21 12:52:21 - Feat.: - Title: Vietnamcov už dávno nestretnete len na tržniciach. Nová generácia dáva prednosť iným sféram podnikania
04 - Modified: 2025-12-19 10:21:03 - Feat.: - Title: Ryby z parkoviska pri supermarkete sú minulosť. Ako sa darí novému oficiálnemu predaju?
05 - Modified: 2025-12-15 15:38:48 - Feat.: - Title: Nemeckí farmári protestovali pred sídlom reťazca Lidl proti nízkym cenám masla