StoryEditor

Firma musí byť viditeľná na internete. A ľudská zároveň

18.04.2019, 00:00
Tvrdí Hando Sinisalu, marketingový novinár a spíker, ktorý bol hosťom na konferencii The Best of Global Digital Marketing.

Marketingový novinár a konferenčný spíker Hando Sinisalu privítal v pondelok 15. apríla desiatky záujemcov o najnovšie trendy v digitálnom marketingu. Na konferencii The Best of Global Digital Marketing prezentoval na príkladoch najúspešnejších online kampaní z celého sveta, ako digitálne riešenia môžu transformovať nudný B2B marketing a posilniť B2C segment.


Viditeľnosť je priorita
Hando upozornil účastníkov na to, že ak firma chce...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-22 14:00:00 - Feat.: - Title: Archívny rozhovor s etnologičkou: Pravý Slovák alebo pravý Slovan, čo to je? Niečo také neexistuje 02 - Modified: 2024-04-22 13:51:27 - Feat.: - Title: Riaditeľka televízie v Litve pre HN: U nás je spoločnosť jednotná, nechce sledovať žiadne proruské správy 03 - Modified: 2024-04-22 22:00:00 - Feat.: - Title: Nutričná poradkyňa: Nie som prísny typ poradcu, aj malé zmeny totiž môžu mať veľký efekt (aj) na zdravie 04 - Modified: 2024-04-22 04:56:32 - Feat.: - Title: ROZHOVOR Emma Drobná: „Nikdy som nelietala v oblakoch, skôr som úzkostlivá.“ 05 - Modified: 2024-04-21 21:52:36 - Feat.: - Title: Šéf novej banky pre HN: Do konkurenčného boja na Slovensku chceme vstúpiť už v januári
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
23. apríl 2024 11:07