StoryEditorDvestovka pre vlaky na Záhorí sa komplikuje. Most ponad Moravu zdrží projekt o mesiace
Stavba na hraniciach s Českom má byť prvým článkom modernizácie zanedbanej medzinárodnej trate. Búrať sa tu malo začať ešte vlani. Zlá príprava však termíny opäť posúva.
Vlaky na Záhorí mali rýchlosťou 200 kilometrov za hodinu jazdiť už vyše roka. Pôvodný termín pre dokončenie modernizácie bol november 2020. K podpisu zmluvy však došlo len v septembri, a tak museli železnice s víťazným združením – talianskou spoločnosťou ICM a Váhostavom – harmonogram aktualizovať na november budúceho roka.
Stavba však skrýva ďalšie nášľapné míny, ktoré môžu termíny ďalej posúvať. Prvé stroje sa mali do práce pustiť ešte v októbri minulého roka a do konca decembra sa malo v plnom prúde začať s búraním cezhraničného mosta nad riekou Morava. T...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-02 23:00:00 - Feat.: - Title: Nezabíjajte potenciál úspory paliva: Takto budete jazdiť s hybridom čo najefektívnejšie
02 - Modified: 2024-12-02 11:50:39 - Feat.: - Title: Je december a Slováci si na sviatky nevedia kúpiť lístky na vlak. Oslovili sme ZSSK, kedy to bude možné
03 - Modified: 2024-12-02 07:20:15 - Feat.: - Title: Riaditeľ úseku prevádzky v ZSSK: Kým my riešime opravy existujúcich tratí, naši susedia stavajú nové
04 - Modified: 2024-11-27 08:51:19 - Feat.: - Title: Vo viacerých lokalitách by mali vodiči v stredu počítať s hmlou
05 - Modified: 2024-11-25 23:00:00 - Feat.: - Title: Zmena na cestách zneisťuje mnohých ľudí. Z križovatiek už miznú „zebry“ pre chodcov