StoryEditorDvestovka pre vlaky na Záhorí sa komplikuje. Most ponad Moravu zdrží projekt o mesiace
Stavba na hraniciach s Českom má byť prvým článkom modernizácie zanedbanej medzinárodnej trate. Búrať sa tu malo začať ešte vlani. Zlá príprava však termíny opäť posúva.
Vlaky na Záhorí mali rýchlosťou 200 kilometrov za hodinu jazdiť už vyše roka. Pôvodný termín pre dokončenie modernizácie bol november 2020. K podpisu zmluvy však došlo len v septembri, a tak museli železnice s víťazným združením – talianskou spoločnosťou ICM a Váhostavom – harmonogram aktualizovať na november budúceho roka.
Stavba však skrýva ďalšie nášľapné míny, ktoré môžu termíny ďalej posúvať. Prvé stroje sa mali do práce pustiť ešte v októbri minulého roka a do konca decembra sa malo v plnom prúde začať s búraním cezhraničného mosta nad riekou Morava. T...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-31 16:35:03 - Feat.: - Title: Na viacerých úsekoch je potrebné rátať deň pred sviatkom s kolónami a dlhším zdržaním
02 - Modified: 2024-11-04 09:49:30 - Feat.: - Title: Šéf RegioJetu Jančura o konci IC vlakov: Čakal som, že to takto dopadne. Za akých podmienok by sa vrátil?
03 - Modified: 2024-10-29 14:12:10 - Feat.: - Title: Ako budú jazdiť nové expresy, ktoré nahradia IC? Priamy spoj do Bratislavy dostane ďalšie krajské mesto
04 - Modified: 2024-10-22 14:27:45 - Feat.: - Title: Šéf ZSSK: Naše IC vlaky majú iba 50-percentnú obsadenosť, ľudia preferujú expresy
05 - Modified: 2024-10-20 15:07:59 - Feat.: - Title: V Hronskom Beňadiku pokračujú práce na rekonštrukcii železničnej dopravnej cesty