automobilky, výrobaPavol Funtál
Cena nového subkompaktného elektromobilu vyrábaného v bratislavskom závode by nemala prekročiť hranicu 20-tisíc eur.
Pôvodné plány nemeckého koncernu Volkswagen vynechať Bratislavu z elektromobility sa napokon pravdepodobne zmenili. Nižšie mzdové náklady v porovnaní so západnou Európou totiž postavili slovenský závod do výhodnej pozície a plánovaný model veľkosti modelov Polo či T-Roc by sa mal vyrábať práve na Slovensku. Podľa informácií nemeckého denníka Handelsblatt by nemal byť drahší ako 20-tisíc eur, jeho výroba v Nemecku by tak bola stratová. Závod v Emdene a jeho deväťtisíc zamestnancov, kde sa mal pôvodne vyrábať, však bez práce neostane. Denník ďalej uvádza, že by sa mala na sever Nemecka presunúť výroba kompaktného SUV približne vo veľkosti Tiguanu, ktorý sa mal pôvodne montovať v závode...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-22 13:49:05 - Feat.: - Title: Tretie kolo rokovaní medzi odbormi a vedením Volkswagenu skončilo bez výsledku
02 - Modified: 2024-11-21 17:39:13 - Feat.: - Title: Vyjednávanie nikam nevedie. Nemecké odbory vo Volkswagene odporučia členom vstúpiť v decembri do štrajku
03 - Modified: 2024-11-21 14:05:39 - Feat.: - Title: Odbory vo Volkswagene vyzvali vedenie automobilky na ústretový krok, pohrozili štrajkami
04 - Modified: 2024-11-20 14:54:41 - Feat.: - Title: Volkswagen bude musieť zatvárať v každom scenári. Zamestnanci velia do obrovského boja
05 - Modified: 2024-11-15 19:22:00 - Feat.: - Title: Automobilky v USA vyzvali Trumpa, aby nezrušil daňové úľavy na elektromobily