Predstavili ste novú parkovaciu politiku v hlavnom meste. Staré mesto a Vrakuňa ju odmietli. Bude sa projekt prerábať?
Poslanci dali dôležité pripomienky. Myslím, že na viacero pripomienok, najmä čo sa týka Vrakune, vieme odpovedať veľmi promptne. A čo sa týka Starého mesta, sú určite veľmi dôležitým partnerom v parkovacej politike. Oni ju nejakým spôsobom už majú, takže sú veľmi opatrní. Budeme sa naďalej pokúšať o kompromis. Mali sme pocit, že sme ten kompromis ponúkli a že sme dohodnutí. Ukázalo sa, že realita je iná. Rozumiem, že to tempo je rýchle, rozumiem ich obavám.
Tvrdia, že im chýbajú analýzy, že ten projekt nie je dopracovaný. Je nedopracovaný?
S tým nesúhlasím, myslím si, že odpovedá na všetky otázky. Môžeme robiť ďalšie analýzy za desiatky a státisíce eur, môžeme to posunúť o rok, o dva, no nikam sa nedostaneme. Parkovanie a doprava sú v Bratislave problém. Náš názor je, že musíme začať okamžite. Treba povedať, že zavedeniu každej zóny bude predchádzať analýza lokálnych pomerov, lokálneho počtu parkovacích miest a áut.
Nebola teda parkovacia politika z vašej strany málo odkomunikovaná, keď s ňou majú mestské časti problém?
Je to možné. Máme päťčlenný tím, ktorý komunikuje v podstate neustále. Túto vec vysvetľujeme. Bol som tiež na mnohých stretnutiach, organizujeme aj stretnutia s verejnosťou. Zatiaľ som absolvoval štyri a sú to veľmi dobré diskusie. Je možné, že napriek tomu, ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.