StoryEditor

Koncová stanica Filiálka je mrhanie peniazmi

13.06.2019, 00:00
Autor:
vmvm
Pre cestujúceho je výhodnejšia jedna stanica, povedal v rozhovore pre HN odborník na dopravu z OZ Lepšia doprava Martin Fundárek.

Aký je potenciál stanice Filiálka?
V Európe je trend sústrediť vlaky do jednej centrálnej stanice. Stalo sa tak vo Viedni, v Prahe sa snažia prebudovať hlavnú stanicu tak, aby prijala čo najviac vlakov. Filiálka je, naopak, snahou o roztrhnutie prestupných väzieb. Pritom jej poloha voči centru nie je nijako výrazne lepšia oproti Hlavnej stanici. Z pohľadu každodenne dochádzajúceho cestujúceho je výhodnejšie ísť na jednu stanicu. Ak sa to rozdelí ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-03-31 22:00:00 - Feat.: - Title: Ústupok v zákaze spaľovacích áut od roku 2035. Nemecko podpísalo bianko šek 02 - Modified: 2023-03-31 22:00:00 - Feat.: - Title: Entomológ Peter Takáč: Múčny červ chutí ako mandle, využitie hmyzu je celkovo veľmi široké. 03 - Modified: 2023-03-31 09:30:00 - Feat.: - Title: Veľvyslanec USA pre HN: Pomáhame vám potláčať lži Kremľa o Ukrajine. Ste pre nás nenahraditeľným spojencom 04 - Modified: 2023-03-30 18:37:31 - Feat.: - Title: Expert na železnice: Dúfam, že zodpovednosť neponesie majster, ktorý nemá ani na rukavice pre svojich ľudí 05 - Modified: 2023-03-30 13:54:20 - Feat.: - Title: Skúsený slovenský kouč ide do exotiky, bude trénovať v Čiernej Hore. Chceli by sme vyhrať pohár, tvrdí
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
01. apríl 2023 00:54