StoryEditorKoncová stanica Filiálka je mrhanie peniazmi
Pre cestujúceho je výhodnejšia jedna stanica, povedal v rozhovore pre HN odborník na dopravu z OZ Lepšia doprava Martin Fundárek.
Aký je potenciál stanice Filiálka?
V Európe je trend sústrediť vlaky do jednej centrálnej stanice. Stalo sa tak vo Viedni, v Prahe sa snažia prebudovať hlavnú stanicu tak, aby prijala čo najviac vlakov. Filiálka je, naopak, snahou o roztrhnutie prestupných väzieb. Pritom jej poloha voči centru nie je nijako výrazne lepšia oproti Hlavnej stanici. Z pohľadu každodenne dochádzajúceho cestujúceho je výhodnejšie ísť na jednu stanicu. Ak sa to rozdelí ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-06-14 22:00:00 - Feat.: - Title: Prečo Európania hlúpnu: Slušnosť je v rozklade a v istých prípadoch som za fyzické tresty, hovorí neurológ
02 - Modified: 2025-06-13 22:00:00 - Feat.: - Title: Diagnóza ADHD: Strašiak aj v dospelosti a ako "skrotiť" nezvládnuteľné dieťa
03 - Modified: 2025-06-11 22:00:00 - Feat.: - Title: Barcelona hrá v cestovnom ruchu úplne inú ligu než Bratislava. Výhodou španielskej mentality je flexibilita
04 - Modified: 2025-06-10 22:00:00 - Feat.: - Title: Keď máme bolesti
05 - Modified: 2025-06-10 13:30:00 - Feat.: - Title: Prísnejšie pravidlá na cestách: novela má chrániť chodcov aj sprísniť pokuty