StoryEditorKoncová stanica Filiálka je mrhanie peniazmi
Pre cestujúceho je výhodnejšia jedna stanica, povedal v rozhovore pre HN odborník na dopravu z OZ Lepšia doprava Martin Fundárek.
Aký je potenciál stanice Filiálka?
V Európe je trend sústrediť vlaky do jednej centrálnej stanice. Stalo sa tak vo Viedni, v Prahe sa snažia prebudovať hlavnú stanicu tak, aby prijala čo najviac vlakov. Filiálka je, naopak, snahou o roztrhnutie prestupných väzieb. Pritom jej poloha voči centru nie je nijako výrazne lepšia oproti Hlavnej stanici. Z pohľadu každodenne dochádzajúceho cestujúceho je výhodnejšie ísť na jednu stanicu. Ak sa to rozdelí ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-21 23:00:00 - Feat.: - Title: Aby každý žiak zažíval úspech
02 - Modified: 2024-12-20 23:00:00 - Feat.: - Title: Dokumentaristka: To, ako pristupujeme k deťom so znevýhodnením, je dedičstvo komunizmu
03 - Modified: 2024-12-21 04:51:32 - Feat.: - Title: Klimatický expert pre HN: Najdôležitejšie projekty Green Dealu zlyhali, dohoda EÚ potrebuje obrovský reštart
04 - Modified: 2024-12-20 10:05:00 - Feat.: - Title: Elektromobily ekologickejšie ako spaľováky? Áno a výrazne, potvrdzujú vedci v štúdiách
05 - Modified: 2024-12-19 19:56:58 - Feat.: - Title: Petržalka sa dočkala. HN sa previezli električkou po novej trati, meškajúci projekt ide do finále (+video)