StoryEditor

Koncová stanica Filiálka je mrhanie peniazmi

13.06.2019, 00:00
Autor:
vmvm
Pre cestujúceho je výhodnejšia jedna stanica, povedal v rozhovore pre HN odborník na dopravu z OZ Lepšia doprava Martin Fundárek.

Aký je potenciál stanice Filiálka?
V Európe je trend sústrediť vlaky do jednej centrálnej stanice. Stalo sa tak vo Viedni, v Prahe sa snažia prebudovať hlavnú stanicu tak, aby prijala čo najviac vlakov. Filiálka je, naopak, snahou o roztrhnutie prestupných väzieb. Pritom jej poloha voči centru nie je nijako výrazne lepšia oproti Hlavnej stanici. Z pohľadu každodenne dochádzajúceho cestujúceho je výhodnejšie ísť na jednu stanicu. Ak sa to rozdelí ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-14 13:57:30 - Feat.: - Title: Časť diaľnice D1 v Bratislave čoskoro úplne uzavrú: NDS už chystá prepojenie kľúčových úsekov (veľký prehľad) 02 - Modified: 2024-11-13 13:20:14 - Feat.: - Title: Progresívci majú pre Korčoka pripravené miesto aj úlohy. Šimečka pre HN: Nie je to o flekoch (rozhovor) 03 - Modified: 2024-11-13 13:10:06 - Feat.: - Title: Arabi na nás číhali v uličkách bez kamier, opisuje fanúšik lynč v Amsterdame 04 - Modified: 2024-11-13 07:31:56 - Feat.: - Title: Cesta pri Párnici je po vážnej dopravnej nehode už čiastočne prejazdná 05 - Modified: 2024-11-13 09:01:29 - Feat.: - Title: Pri Párnici sa zrazil autobus s autom, po vážnej nehode zomrela jedna žena
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
14. november 2024 23:28