Cez Ivanku premáva každý deň do Bratislavy viac ako 60 vlakov.HN/ Pavol Funtál
StoryEditor

Bratislave majú pomôcť záchytné parkoviská. Železnice pripravili plán, ako vytvoriť ďalšie miesta

25.07.2019, 00:00
Železnice chcú aj s pomocou európskych peňazí vybudovať 160 parkovacích miest a 50 miest pre bicykle

„Nemám kde zaparkovať,“ sťažuje sa v propagačnom videu Železničnej spoločnosti automobilový pretekár Maťo Homola. V priamom súboji auta a vlaku chceli železničiari ukázať, že v rannej špičke je lepšie ísť napríklad zo Senca po koľajach. Je to rýchlejšie a navyše odpadávajú spomínané starosti s parkovaním. Na porovnanie, z Ivanky pri Dunaji na hlavnú stanicu to trvá 15 minút, autom aj hodinu až dve.

Desiatky vlakov denne

Problém je,...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-08-04 22:00:00 - Feat.: - Title: S nulovým spolufinancovaním eurofondov vyhrajú všetci 02 - Modified: 2022-08-03 10:36:57 - Feat.: - Title: Samosprávy už môžu žiadať o dofinancovanie eurofondových projektov, oznámila Remišová 03 - Modified: 2022-07-31 16:49:25 - Feat.: - Title: Železnice sa vracajú do minulého storočia. V horúčavách bez klímy - katastrofa, hovorí pre HN cestujúca 04 - Modified: 2022-07-20 12:02:33 - Feat.: - Title: Výluka cez Rajku sa čoskoro skončí. Premávka EC vlakov sa po zosuve pôdy vracia k normálu 05 - Modified: 2022-07-18 15:07:25 - Feat.: - Title: Nová dohoda s Bruselom. Slovensko bude čerpať eurofondy za 13 miliárd eur
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
09. august 2022 05:42