Cez Ivanku premáva každý deň do Bratislavy viac ako 60 vlakov.HN/ Pavol Funtál
StoryEditorBratislave majú pomôcť záchytné parkoviská. Železnice pripravili plán, ako vytvoriť ďalšie miesta
Železnice chcú aj s pomocou európskych peňazí vybudovať 160 parkovacích miest a 50 miest pre bicykle
„Nemám kde zaparkovať,“ sťažuje sa v propagačnom videu Železničnej spoločnosti automobilový pretekár Maťo Homola. V priamom súboji auta a vlaku chceli železničiari ukázať, že v rannej špičke je lepšie ísť napríklad zo Senca po koľajach. Je to rýchlejšie a navyše odpadávajú spomínané starosti s parkovaním. Na porovnanie, z Ivanky pri Dunaji na hlavnú stanicu to trvá 15 minút, autom aj hodinu až dve.
Desiatky vlakov denne
Problém je, ž...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-20 23:00:00 - Feat.: - Title: Nikto neparkuje horšie ako vodiči drahých áut. Prieskum odhalil nelichotivé výsledky
02 - Modified: 2024-12-20 10:50:18 - Feat.: - Title: Masívne opravy na tratiach prinášajú ovocie, hlásia železnice. Riaditeľ hovorí o historickom kroku vpred
03 - Modified: 2024-12-19 20:04:12 - Feat.: - Title: Rozbehnutie eurofondov je úspechom. Neriadili sme všetko z Bratislavy, tvrdí Raši
04 - Modified: 2024-12-19 10:00:00 - Feat.: - Title: Ľahko môžete prísť o svoj vodičák. Polícia upozorňuje na pravidlá pri parkovaní
05 - Modified: 2024-12-16 14:54:08 - Feat.: - Title: Na trase Paríž-Berlín spustili priame vysokorýchlostné železničné spojenie, vlak zvládne trasu za osem hodín