Cez Ivanku premáva každý deň do Bratislavy viac ako 60 vlakov.HN/ Pavol Funtál
StoryEditor

Bratislave majú pomôcť záchytné parkoviská. Železnice pripravili plán, ako vytvoriť ďalšie miesta

25.07.2019, 00:00
Železnice chcú aj s pomocou európskych peňazí vybudovať 160 parkovacích miest a 50 miest pre bicykle

„Nemám kde zaparkovať,“ sťažuje sa v propagačnom videu Železničnej spoločnosti automobilový pretekár Maťo Homola. V priamom súboji auta a vlaku chceli železničiari ukázať, že v rannej špičke je lepšie ísť napríklad zo Senca po koľajach. Je to rýchlejšie a navyše odpadávajú spomínané starosti s parkovaním. Na porovnanie, z Ivanky pri Dunaji na hlavnú stanicu to trvá 15 minút, autom aj hodinu až dve.

Desiatky vlakov denne

Problém je, ž...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-20 23:00:00 - Feat.: - Title: Nikto neparkuje horšie ako vodiči drahých áut. Prieskum odhalil nelichotivé výsledky 02 - Modified: 2024-12-20 10:50:18 - Feat.: - Title: Masívne opravy na tratiach prinášajú ovocie, hlásia železnice. Riaditeľ hovorí o historickom kroku vpred 03 - Modified: 2024-12-19 20:04:12 - Feat.: - Title: Rozbehnutie eurofondov je úspechom. Neriadili sme všetko z Bratislavy, tvrdí Raši 04 - Modified: 2024-12-19 10:00:00 - Feat.: - Title: Ľahko môžete prísť o svoj vodičák. Polícia upozorňuje na pravidlá pri parkovaní 05 - Modified: 2024-12-16 14:54:08 - Feat.: - Title: Na trase Paríž-Berlín spustili priame vysokorýchlostné železničné spojenie, vlak zvládne trasu za osem hodín
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
22. december 2024 15:39