Súbežne budované projekty s rovnakým harmonogramom, ale rozdielne tempo výstavby. Aj s týmto sa borí projekt nultého obchvatu hlavného mesta pod názvom D4R7. Koncesionár Zero Bypass Limited sa len nedávno pochválil, že v súčasnosti majú za sebou takmer 50 percent objemu stavebných prác.
Tie sa však majú týkať najmä 32-kilometrového úseku rýchlostnej cesty R7, ktorá by mala v budúcnosti spojiť Bratislavu s Lučencom.
Podľa analytika inštitútu INEKO Jána Kovalčíka ide v prípade dvoch mimomestských úsekov tejto komunikácie (Holice – Ketelec), ktoré predstavujú asi 26 kilometrov, o tie najmenej náročné časti celej stavby.
A práve pri ich výstavbe ohlásil koncesionár dokonca predstih. Dokončiť ich má už na jar budúceho roka.
D4 vs. R7
Pri prvej etape výstavby diaľnice D4 od Jaroviec po Raču však prognózy zďaleka nie sú také ružové.
„Na úsekoch D4 hlási koncesionár zdržanie, ktoré sa snaží minimalizovať. Presnú dĺžku výstavby preto nie je možné aktuálne stanoviť a stále platí zmluvný termín odovzdania bratislavského obchvatu, a to rok 2020,“ vyjadrila sa k té...
Zostáva vám 85% na dočítanie.