StoryEditorStošesťdesiatka sa pomaly šíri. Železnice investujú stámilióny do koľajníc
V horizonte štyroch rokov by obnovená infraštruktúra mala byť od Bratislavy až po Strečno aj vďaka megazákazke v hodnote 353 miliónov eur.
Rýchlejšie a bezpečnejšie cestovanie vlakom po nových koľajniciach. Už o štyri roky by malo byť realitou na hornom Považí. Minimálne na trati Váh – Varín – Strečno. Ide o 16-kilometrový úsek, ktorý dostane za 353 miliónov eur modernejšiu tvár. Súťaž vypísali Železnice Slovenskej republiky. Ide v nej o dostavbu zriaďovacej stanice Teplička v Žiline a modernizáciu tratí dopravného uzla Žilina.
V praxi to má znamenať, že vlaky cez žilinskú stanicu pôjdu namiesto súčasných 40 kilo...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-01 03:29:17 - Feat.: - Title: Rýchlovlaky cez Strednú Áziu aj zbližovanie Uzbekov a Kazachov so Západom. Ako Hodvábna cesta vstáva z popola?
02 - Modified: 2024-11-04 09:49:30 - Feat.: - Title: Šéf RegioJetu Jančura o konci IC vlakov: Čakal som, že to takto dopadne. Za akých podmienok by sa vrátil?
03 - Modified: 2024-10-31 11:03:05 - Feat.: - Title: Železnice pridávajú spoje na nadchádzajúce sviatky. Pribudne 25 vlakov
04 - Modified: 2024-10-29 14:12:10 - Feat.: - Title: Ako budú jazdiť nové expresy, ktoré nahradia IC? Priamy spoj do Bratislavy dostane ďalšie krajské mesto
05 - Modified: 2024-10-22 14:27:45 - Feat.: - Title: Šéf ZSSK: Naše IC vlaky majú iba 50-percentnú obsadenosť, ľudia preferujú expresy