StoryEditorPodmienky súťaže sú zatiaľ príliš nekonkrétnee
Toto je jeden z najneefektívnejších spôsobov, ako písať súťaž, pretože čím sú zmluvné podmienky menej konkrétne, tým drahšie si jednotliví záujemcovia vykalkulujú výkon, povedal bývalý šéf sekcie železničnej a kombinovanej dopravy na ministerstve Jiří Kubáček.
Ako hodnotíte súťaže na železničné trate v rámci liberalizácie? Naposledy sa uzavrela Bratislava – Komárno.
Voči tejto súťaži mám asi najmenej námietok. Už dnes je tam celkom slušný rozsah dopravy, ktorý by mohol byť aj zachovaný. Táto súťaž má zmysel. Ostatné majú problém, že sa súťaži v situácii, keď nie je hotový plán dopravnej obsluhy a nie je úplne jasne definované miesto železnice v dopravnom systéme v kraji. Bavíme sa o tratiach Moldava – Košice a Žilina – Rajec, kde dodnes nie je jasné, aký rozsah dopravy tam má byť alebo...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-06-04 21:58:00 - Feat.: - Title: Remišová pre HN: Pre Smer a Hlas je moje pôsobenie určite nešťastím. Peniaze netiekli ich kamarátom
02 - Modified: 2023-06-01 10:18:25 - Feat.: - Title: Zástupca vlády Rás al-Chajmá pre HN: Emiráty nie sú len Dubaj a krízy považujeme za nové príležitosti
03 - Modified: 2023-05-30 15:40:00 - Feat.: - Title: Francúzsky vysoký predstaviteľ pre HN: Už teraz treba pripraviť pôdu pre dlhodobú obnovu Ukrajiny
04 - Modified: 2023-05-29 22:00:00 - Feat.: - Title: Island je krajina kontrastov, veci tu však fungujú jednoduchšie a pokojnejšie než u nás
05 - Modified: 2023-05-29 22:00:00 - Feat.: - Title: Poľský minister zahraničných vecí Rau pre HN: Bez ohľadu na výsledok vojny zostane Rusko dlhodobou hrozbou