StoryEditor

Podmienky súťaže sú zatiaľ príliš nekonkrétnee

19.11.2019, 23:00
Toto je jeden z najneefektívnejších spôsobov, ako písať súťaž, pretože čím sú zmluvné podmienky menej konkrétne, tým drahšie si jednotliví záujemcovia vykalkulujú výkon, povedal bývalý šéf sekcie železničnej a kombinovanej dopravy na ministerstve Jiří Kubáček.

Ako hodnotíte súťaže na železničné trate v rámci liberalizácie? Naposledy sa uzavrela Bratislava – Komárno.
Voči tejto súťaži mám asi najmenej námietok. Už dnes je tam celkom slušný rozsah dopravy, ktorý by mohol byť aj zachovaný. Táto súťaž má zmysel. Ostatné majú problém, že sa súťaži v situácii, keď nie je hotový plán dopravnej obsluhy a nie je úplne jasne definované miesto železnice v dopravnom systéme v kraji. Bavíme sa o tratiach Moldava – Košice a Žilina – Rajec, kde dodnes nie je jasné, aký rozsah dopravy tam má byť alebo...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-18 14:50:03 - Feat.: - Title: Kyjev musí rýchlo konať. Dochádzajú mu vojaci, zbrane i munícia, tvrdí pre HN český expert na Ukrajinu Mlejnek 02 - Modified: 2024-04-19 12:46:22 - Feat.: - Title: Korčoka lákali do maďarského rádia. „Neurobil som to,“ hovorí pre HN a spomína červenú čiaru a pád do bahna 03 - Modified: 2024-04-18 22:00:00 - Feat.: - Title: Sulík pre HN: Slovensku chýba právo veta, za povinné rozdelenie migrantov môže Fico 04 - Modified: 2024-04-18 13:30:00 - Feat.: - Title: Čo sú susedské spory a ako sa v nich účinne brániť? Pre HN vysvetľuje advokát 05 - Modified: 2024-04-17 16:30:00 - Feat.: - Title: Útok Iránu na Izrael bol neškodný ohňostroj, myslí si odborník na Blízky východ. Čo bude v konflikte ďalej?
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
20. apríl 2024 04:33