StoryEditor

Podmienky súťaže sú zatiaľ príliš nekonkrétnee

19.11.2019, 23:00
Toto je jeden z najneefektívnejších spôsobov, ako písať súťaž, pretože čím sú zmluvné podmienky menej konkrétne, tým drahšie si jednotliví záujemcovia vykalkulujú výkon, povedal bývalý šéf sekcie železničnej a kombinovanej dopravy na ministerstve Jiří Kubáček.

Ako hodnotíte súťaže na železničné trate v rámci liberalizácie? Naposledy sa uzavrela Bratislava – Komárno.
Voči tejto súťaži mám asi najmenej námietok. Už dnes je tam celkom slušný rozsah dopravy, ktorý by mohol byť aj zachovaný. Táto súťaž má zmysel. Ostatné majú problém, že sa súťaži v situácii, keď nie je hotový plán dopravnej obsluhy a nie je úplne jasne definované miesto železnice v dopravnom systéme v kraji. Bavíme sa o tratiach Moldava – Košice a Žilina – Rajec, kde dodnes nie je jasné, aký rozsah dopravy tam má byť alebo...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-04 16:20:23 - Feat.: - Title: Umelá inteligencia vstupuje do fintechu. Rozumieť jej začínajú aj Slováci, hoci ešte nie sme tam kde Singapur 02 - Modified: 2025-12-01 14:41:15 - Feat.: - Title: Kenská diplomatka pre HN: Afrika tvorí budúcnosť celej planéty. Hlavnou témou sa tu stáva produkcia potravín 03 - Modified: 2025-11-29 23:00:00 - Feat.: - Title: Nič sa nezmenilo. Gauneri a korupčníci ostali rovnakí a stále idú v tých svojich ušpinených igelitkách 04 - Modified: 2025-11-28 23:00:00 - Feat.: - Title: Epidemiológ: Naposledy vírus mutoval tak, aby nakazil čo najviac ľudí, ale neusmrtil veľa svojich hostiteľov 05 - Modified: 2025-11-27 09:07:41 - Feat.: - Title: Autobusy aj MHD prepravili v treťom štvrťroku viac ľudí, vlaky zaznamenali mierny pokles
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. december 2025 20:59