StoryEditor

Odborník hovorí o zľavách: Veľa sa okolo toho „švindľuje“

26.12.2019, 23:00
Riaditeľ Marketingového inštitútu Tomáš Poucha tvrdí, že mnoho ľudí si dáva pod stromček peniaze, aby si mohli po Vianociach nakúpiť vo výpredajoch.

Sú povianočné výpredaje pre firmy najsilnejšie obdobie roka?
Vianoce sú v retaile rozhodne najdôležitejším obdobím. Výpredaje až také zaujímavé nie sú, najmä z dôvodu výrazne nižších marží. V každom prípade je toto obdobie nesporne veľmi dôležitou časťou roka.

Ako by mali obchody správne pristupovať k propagácii zliav a výpredajov?
Dávať zľavy nie je vždy nutné. Sú oblasti, kde je na to zákazník extrémne citlivý, ale za to môžu samotní...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-25 22:00:00 - Feat.: - Title: Tabuľka cien potravín: veľké porovnanie desiatok produktov, polovica z nich zlacnela (prehľad) 02 - Modified: 2024-04-04 15:53:16 - Feat.: - Title: FOTO V minulosti po nej premávalo šesť liniek električky, dnes zapadá prachom. Ako kedysi vyzerala Obchodná v Bratislave? 03 - Modified: 2024-03-27 10:21:05 - Feat.: - Title: PREHĽAD Otváracích hodín obchodov počas Veľkej noci: Kde nakúpiš aj počas sviatkov? 04 - Modified: 2024-01-04 07:00:00 - Feat.: - Title: Nakúpte si vo výpredajoch tieto kúsky! Dávajte však pozor na triky obchodníkov 05 - Modified: 2023-12-27 18:00:00 - Feat.: - Title: Obchodníci začínajú vyprázdňovať sklady. Odštartovali vianočné výpredaje
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
27. apríl 2024 05:26