StoryEditor

Odborník hovorí o zľavách: Veľa sa okolo toho „švindľuje“

26.12.2019, 23:00
Riaditeľ Marketingového inštitútu Tomáš Poucha tvrdí, že mnoho ľudí si dáva pod stromček peniaze, aby si mohli po Vianociach nakúpiť vo výpredajoch.

Sú povianočné výpredaje pre firmy najsilnejšie obdobie roka?
Vianoce sú v retaile rozhodne najdôležitejším obdobím. Výpredaje až také zaujímavé nie sú, najmä z dôvodu výrazne nižších marží. V každom prípade je toto obdobie nesporne veľmi dôležitou časťou roka.

Ako by mali obchody správne pristupovať k propagácii zliav a výpredajov?
Dávať zľavy nie je vždy nutné. Sú oblasti, kde je na to zákazník extrémne citlivý, ale za to môžu samotní...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-31 11:06:13 - Feat.: - Title: Domáce obchodné siete neevidujú žiadne citeľné výpadky vajec na pultoch, informuje Zväz obchodu 02 - Modified: 2024-09-19 22:00:00 - Feat.: - Title: Príspevok na stravu či výhody v kúpeľoch. Na čom ešte môžu seniori ušetriť? 03 - Modified: 2024-09-02 09:01:26 - Feat.: - Title: Zľavy či cestovanie zdarma. V ktorých mestách majú dôchodcovia tieto výhody? 04 - Modified: 2024-08-26 12:24:24 - Feat.: - Title: Hotové šialenstvo na Islande. Miestni kvôli internetovému receptu na šalát vykúpili všetky uhorky na ostrove 05 - Modified: 2024-07-08 09:18:14 - Feat.: - Title: Vypredávajú autá s veľkou zľavou až 80 percent. Konkurent Tesly tak bojuje o prežitie
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
15. november 2024 16:52