StoryEditorOdborník hovorí o zľavách: Veľa sa okolo toho „švindľuje“
Riaditeľ Marketingového inštitútu Tomáš Poucha tvrdí, že mnoho ľudí si dáva pod stromček peniaze, aby si mohli po Vianociach nakúpiť vo výpredajoch.
Sú povianočné výpredaje pre firmy najsilnejšie obdobie roka?
Vianoce sú v retaile rozhodne najdôležitejším obdobím. Výpredaje až také zaujímavé nie sú, najmä z dôvodu výrazne nižších marží. V každom prípade je toto obdobie nesporne veľmi dôležitou časťou roka.
Ako by mali obchody správne pristupovať k propagácii zliav a výpredajov?
Dávať zľavy nie je vždy nutné. Sú oblasti, kde je na to zákazník extrémne citlivý, ale za to môžu samotní...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-03-07 08:48:44 - Feat.: - Title: Minulý rok potrápil aj obchodné reťazce, konsolidačný balíček zastavil oživenie dopytu
02 - Modified: 2025-01-27 09:16:32 - Feat.: - Title: Vafle s kuraťom či rybičky vo Walmarte. Na týchto veciach si fičia Američania, nám prídu maximálne divné
03 - Modified: 2025-01-24 15:43:55 - Feat.: - Title: Bojkot chorvátskych spotrebiteľov výrazne znížil tržby v obchodoch
04 - Modified: 2025-01-24 06:00:00 - Feat.: - Title: Ste shopoholička? Ako rozpoznať varovné signály nám vysvetlila odborníčka Zora Inka Grohoľová
05 - Modified: 2024-12-27 14:30:00 - Feat.: - Title: Obchodníci spustili povianočné výpredaje. Karty mieša aj faktor, ktorý tu vlani nebol