StoryEditor

Odborník hovorí o zľavách: Veľa sa okolo toho „švindľuje“

26.12.2019, 23:00
Riaditeľ Marketingového inštitútu Tomáš Poucha tvrdí, že mnoho ľudí si dáva pod stromček peniaze, aby si mohli po Vianociach nakúpiť vo výpredajoch.

Sú povianočné výpredaje pre firmy najsilnejšie obdobie roka?
Vianoce sú v retaile rozhodne najdôležitejším obdobím. Výpredaje až také zaujímavé nie sú, najmä z dôvodu výrazne nižších marží. V každom prípade je toto obdobie nesporne veľmi dôležitou časťou roka.

Ako by mali obchody správne pristupovať k propagácii zliav a výpredajov?
Dávať zľavy nie je vždy nutné. Sú oblasti, kde je na to zákazník extrémne citlivý, ale za to môžu samotní...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-06 15:20:54 - Feat.: - Title: Ako dopadol slovenský Black Friday? Predajcovia hovoria o úspechu, dôvodom je aj DPH 02 - Modified: 2024-10-31 11:06:13 - Feat.: - Title: Domáce obchodné siete neevidujú žiadne citeľné výpadky vajec na pultoch, informuje Zväz obchodu 03 - Modified: 2024-09-19 22:00:00 - Feat.: - Title: Príspevok na stravu či výhody v kúpeľoch. Na čom ešte môžu seniori ušetriť? 04 - Modified: 2024-09-02 09:01:26 - Feat.: - Title: Zľavy či cestovanie zdarma. V ktorých mestách majú dôchodcovia tieto výhody? 05 - Modified: 2024-08-26 12:24:24 - Feat.: - Title: Hotové šialenstvo na Islande. Miestni kvôli internetovému receptu na šalát vykúpili všetky uhorky na ostrove
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
21. december 2024 17:11