StoryEditor

Novú vládu čaká veľká výzva. Rozhodne o kontroverznom megatendri

02.03.2020, 23:00
Trojročná súťaž na modernizáciu trate z Bratislavy k štátnym hraniciam v Česku sa chýli ku koncu. Eurofondy vyčlenené na jej krytie však musia byť prerozdelené.

Železničnú trať medzi Bratislavou a Kútmi brázdi denne takmer 150 vlakov. Do roku 2023 sa rýchlosť na väčšine úsekov mala zvýšiť na 200 kilometrov za hodinu, čo z nej urobí najrýchlejšiu trať na Slovensku.

Súťaž nedávno vyhralo konzorcium na čele s Váhostavom, no štát zmluvu s budúcim staviteľom ešte nepodpísal. Počkať si bude musieť pravdepodobne na nové vedenie rezortu dopravy. Jeden z možných kandidátov na ministra dopravy Ján Marosz z hnutia OĽaNO...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-18 11:51:27 - Feat.: - Title: Rezort dopravy splnil míľnik plánu obnovy, bol ním nový vlakový grafikon 02 - Modified: 2024-08-26 14:06:50 - Feat.: - Title: SkyToll plánuje vybudovať mýtny systém v Tadžikistane 03 - Modified: 2024-08-15 11:13:03 - Feat.: - Title: Rezort dopravy vyhodnotí pripomienku starostov mestských častí Bratislavy k návrhu stavebného zákona 04 - Modified: 2024-08-14 09:10:50 - Feat.: - Title: Nový stavebný zákon obmedzí práva verejnosti, kritizujú odborníci. Rezort dopravy situáciu upokojuje 05 - Modified: 2024-08-08 13:09:04 - Feat.: - Title: Letecké spoločnosti sa budú môcť uchádzať o dotáciu na linku Košice-Göteborg
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
22. november 2024 00:41