StoryEditor

Koronavírus nakopol digitalizáciu

19.06.2020, 00:00
Až 65 percent verejnosti je presvedčených, že správanie spoločností počas pandémie bude mať vplyv na to, ako budú kupované ich služby a výrobky v budúcnosti.

Vzťah k životnému prostrediu, biznis partnerom, okolitej komunite a najmä k zamestnancom sú hlavné okruhy spoločenskej zodpovednosti firiem, známej aj pod skratkou CSR. Aktuálnosť tejto témy prehĺbila pandémia. Firmy totiž potrebovali v posledných mesiacoch urýchliť procesy, ako sú digitalizácia, redukcia environmentálne záťažových aktivít či zvýšená ochrana fyzického a psychického zdravia zamestnancov.
„Koronavírus dal príležitosť firmám ukázať, či zodpovedne podnikajú a či sa budú držať pravidiel, ktoré majú napísané v deklaráciách a smerniciach. Zároveň vyšlo najavo aj to, že mož...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-05-25 12:21:42 - Feat.: - Title: Schválenie odchodu, dane či zľavy. Zahraničné firmy zisťujú, že nie je jednoduché opustiť Rusko 02 - Modified: 2023-05-24 13:30:00 - Feat.: - Title: Cloudové služby na Slovensku stále nie sú populárne. Čo to vlastne je a sú pre vás bezpečné? 03 - Modified: 2023-05-20 10:13:38 - Feat.: - Title: Ukrajinské firmy sa snažia podnikať v zahraničí, keďže v ich krajine zúri vojna. Využívajú milióny utečencov 04 - Modified: 2023-05-19 22:00:00 - Feat.: - Title: Zverejnený index daňovej spoľahlivosti je problémový. Môže firmám nejako uškodiť? 05 - Modified: 2023-05-18 22:00:57 - Feat.: - Title: Vyhliadky Slovenska sa zhoršili. Spoluautor rovnej dane varuje: Rozbili sme si daňový systém
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
28. máj 2023 09:20