informačné technológieReuters
Až 65 percent verejnosti je presvedčených, že správanie spoločností počas pandémie bude mať vplyv na to, ako budú kupované ich služby a výrobky v budúcnosti.
Vzťah k životnému prostrediu, biznis partnerom, okolitej komunite a najmä k zamestnancom sú hlavné okruhy spoločenskej zodpovednosti firiem, známej aj pod skratkou CSR. Aktuálnosť tejto témy prehĺbila pandémia. Firmy totiž potrebovali v posledných mesiacoch urýchliť procesy, ako sú digitalizácia, redukcia environmentálne záťažových aktivít či zvýšená ochrana fyzického a psychického zdravia zamestnancov.
„Koronavírus dal príležitosť firmám ukázať, či zodpovedne podnikajú a či sa budú držať pravidiel, ktoré majú napísané v deklaráciách a smerniciach. Zároveň vyšlo najavo aj to, že mož...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-05-25 12:21:42 - Feat.: - Title: Schválenie odchodu, dane či zľavy. Zahraničné firmy zisťujú, že nie je jednoduché opustiť Rusko
02 - Modified: 2023-05-24 13:30:00 - Feat.: - Title: Cloudové služby na Slovensku stále nie sú populárne. Čo to vlastne je a sú pre vás bezpečné?
03 - Modified: 2023-05-20 10:13:38 - Feat.: - Title: Ukrajinské firmy sa snažia podnikať v zahraničí, keďže v ich krajine zúri vojna. Využívajú milióny utečencov
04 - Modified: 2023-05-19 22:00:00 - Feat.: - Title: Zverejnený index daňovej spoľahlivosti je problémový. Môže firmám nejako uškodiť?
05 - Modified: 2023-05-18 22:00:57 - Feat.: - Title: Vyhliadky Slovenska sa zhoršili. Spoluautor rovnej dane varuje: Rozbili sme si daňový systém