informačné technológieReuters
Až 65 percent verejnosti je presvedčených, že správanie spoločností počas pandémie bude mať vplyv na to, ako budú kupované ich služby a výrobky v budúcnosti.
Vzťah k životnému prostrediu, biznis partnerom, okolitej komunite a najmä k zamestnancom sú hlavné okruhy spoločenskej zodpovednosti firiem, známej aj pod skratkou CSR. Aktuálnosť tejto témy prehĺbila pandémia. Firmy totiž potrebovali v posledných mesiacoch urýchliť procesy, ako sú digitalizácia, redukcia environmentálne záťažových aktivít či zvýšená ochrana fyzického a psychického zdravia zamestnancov.
„Koronavírus dal príležitosť firmám ukázať, či zodpovedne podnikajú a či sa budú držať pravidiel, ktoré majú napísané v deklaráciách a smerniciach. Zároveň vyšlo najavo aj to, že mož...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-17 12:03:13 - Feat.: - Title: Slovensko reaguje na nové európske štandardy. Steelka vytvorila špeciálny tím, na vlne sú aj banky
02 - Modified: 2024-04-05 13:18:15 - Feat.: - Title: Prezidenta vyberáme s novinkou, po odvolení nastupuje prvýkrát plná digitalizácia. No sčítavanie čelí hoaxom
03 - Modified: 2024-04-05 05:53:29 - Feat.: - Title: Pistáciová a čokoládová? Firemné hodnoty nie sú zmrzlina
04 - Modified: 2024-04-01 08:33:25 - Feat.: - Title: Firmy majú problém udržať krok s aktualizáciami softvéru VPN, upozorňuje Eset
05 - Modified: 2024-03-22 23:00:00 - Feat.: - Title: Digitálne strašiaky a ich obete: Ako sa žije neofobikom?