StoryEditor

Ďalšia koľaj do Komárna bude stáť trištvrte miliardy

13.07.2020, 00:00
Jediný neelektrifikovaný úsek smerujúci do hlavného mesta má dostať aj troleje a vyššiu maximálnu rýchlosť do 160 kilometrov za hodinu.

Ešte pred dekádou ho využívalo 800-tisíc ľudí ročne. Potom štát 95-kilometrový železničný úsek Bratislava – Komárno zveril priamym zadaním súkromníkovi, ktorý dnes obsluhuje päťnásobok cestujúcich. RegioJetu sa však končí zmluva, a tak jednu z najvyťaženejších tratí čaká súťaž. A...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-12 15:12:23 - Feat.: - Title: Na železničných staniciach v Bratislave, Trnave a Košiciach nahlásili bomby 02 - Modified: 2024-09-07 19:13:12 - Feat.: - Title: Po technickom probléme už vlaky v Nemecku premávajú, porucha mala byť v rádiovej komunikácií 03 - Modified: 2024-09-05 22:00:00 - Feat.: - Title: Železnice sa dostali do stretu s naštvanými občanmi. Bratislava je proti búraniu bytovky kvôli novému podjazdu 04 - Modified: 2024-08-26 13:19:52 - Feat.: - Title: ZSSK v závere prázdnin a s nástupom školského roka posilní vlakovú dopravu 05 - Modified: 2024-08-26 14:06:50 - Feat.: - Title: SkyToll plánuje vybudovať mýtny systém v Tadžikistane
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
12. september 2024 22:23