StoryEditorĎalšia koľaj do Komárna bude stáť trištvrte miliardy
Jediný neelektrifikovaný úsek smerujúci do hlavného mesta má dostať aj troleje a vyššiu maximálnu rýchlosť do 160 kilometrov za hodinu.
Ešte pred dekádou ho využívalo 800-tisíc ľudí ročne. Potom štát 95-kilometrový železničný úsek Bratislava – Komárno zveril priamym zadaním súkromníkovi, ktorý dnes obsluhuje päťnásobok cestujúcich. RegioJetu sa však končí zmluva, a tak jednu z najvyťaženejších tratí čaká súťaž. A...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-09-20 22:00:00 - Feat.: - Title: Oszkár Világi pre HN: Ako je to s predvolebným Slovenskom
02 - Modified: 2023-09-19 10:00:41 - Feat.: - Title: Podľa štúdie investovalo Slovensko za 30 rokov do rozvoja ciest dvakrát viac než do železníc
03 - Modified: 2023-09-18 10:25:49 - Feat.: - Title: Novým šéfom železníc sa stal Radoslav Štefánek, výberové konanie sa konalo po viac než 20 rokoch
04 - Modified: 2023-09-14 11:11:47 - Feat.: - Title: Cestovaním vlakom ušetrili v minulom roku Slováci pol milióna ton oxidu uhličitého, železnice šetria aj miesto
05 - Modified: 2023-09-08 15:19:21 - Feat.: - Title: Zmena na dôležitej dopravnej tepne. Rýchliky medzi Viedňou a Bratislavou za 40 minút sú bližšie realite