StoryEditor

Ďalšia koľaj do Komárna bude stáť trištvrte miliardy

13.07.2020, 00:00
Jediný neelektrifikovaný úsek smerujúci do hlavného mesta má dostať aj troleje a vyššiu maximálnu rýchlosť do 160 kilometrov za hodinu.

Ešte pred dekádou ho využívalo 800-tisíc ľudí ročne. Potom štát 95-kilometrový železničný úsek Bratislava – Komárno zveril priamym zadaním súkromníkovi, ktorý dnes obsluhuje päťnásobok cestujúcich. RegioJetu sa však končí zmluva, a tak jednu z najvyťaženejších tratí čaká súťaž. A...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-19 18:30:00 - Feat.: - Title: Z Košíc na hranicu do hodiny. Štát chystá trať na Ukrajinu, vlaky zrýchlia a opravia sa aj viaceré stanice 02 - Modified: 2025-12-17 11:39:50 - Feat.: - Title: Pri železničnom moste medzi Šaľou a Trnovcom nad Váhom našli bombu z druhej svetovej vojny 03 - Modified: 2025-12-13 09:13:47 - Feat.: - Title: Začína platiť nový vlakový grafikon, ZSSK posilňuje vyťažené linky 04 - Modified: 2025-12-11 14:30:00 - Feat.: - Title: Nový grafikon vlakov 2025/2026: rýchlejšie spojenia, nové služby aj poplatky 05 - Modified: 2025-12-10 09:58:18 - Feat.: - Title: Rušňovodiči odmietajú kamery vo vlakoch, varujú pred odchodom z profesie
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
26. december 2025 04:15