Pribina a nultý obchvat Bratislavy. Dva obrovské diaľničné PPP projekty, za ktoré bude štát v ďalších desaťročiach platiť ročne takmer 190 miliónov eur. Hoci však verejno-súkromné financovanie mnohí odborníci na dopravu kritizujú pre časté predražovanie, podľa zistenia HN môžu do portfólia takýchto projektov čoskoro pribudnúť ďalšie. Konkrétne, súčasný šéf rezortu dopravy Andrej Doležal videl možnosť takejto formy financovania pri štyroch investíciách, a to D1 Turany – Hubová, R4 od Prešova po štátnu hranicu, R1 cez Donovaly a pokračovanie bratislavského obchvatu D4 s tunelom Karpaty.
Ministerstvo zoznam oficiálne nepotvrdilo, uznalo však, že s PPP ako možným nástrojom financovania počíta. Pripúšťa ho ako plán B v prípade, ak na cesty nebudú môcť využiť prostriedky z európskeho Fondu obnovy. „Snahou rezortu bude financovať čo najefektívnejšie proj...
Zostáva vám 85% na dočítanie.