StoryEditor

Investícia za milióny: prístav v Komárne sa opäť nadýchne

17.08.2020, 14:36
Rezort Andreja Doležala ohlásil záujem zrekonštruovať druhý najväčší dopravný uzol pre lode na Slovensku.

Hrdzavejúce exteriéry, rok čo rok klesajúci objem výkonov. Taká je dnes realita chátrajúcich slovenských prístavov. Dôvodov je viacero. Jedným je privatizácia z roku 2002, keď štát odpredal infraštruktúru súkromníkovi bez záväzkov a podmienok, čo sa prejavilo na mizivých snahách o zveľaďovanie prístavov.

Druhým bol doterajší politický nezáujem, keďže dĺžka celkovej dopravnej cesty pre lode na Slovensku je len 172 kilometrov. To sa však mení.

Nové ministerstvo dopravy podniklo prvé kroky v oblasti vodnej dopravy zrušením Dunajbusov Árpáda Érseka, ktoré mali voziť ľudí zo Šamorína a južných obcí do Bratislavy. Teraz však ohlásilo omnoho väčší projekt v južnom regióne. Doležal chce modernizovať prístav v ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-19 16:34:29 - Feat.: - Title: Rusi opäť zaútočili na Odesu, poškodili zariadenie v dôležitom prístave 02 - Modified: 2024-04-02 08:31:54 - Feat.: - Title: Most v Komárne sa večer sfarbí na modro, mesto tým vyjadrí podporu ľuďom s autizmom 03 - Modified: 2024-03-07 20:28:10 - Feat.: - Title: USA zriadia v Pásme Gazy dočasný prístav, chcú tadiaľ dovážať pomoc 04 - Modified: 2024-02-28 23:00:00 - Feat.: - Title: Obľúbené termálne kúpalisko: enviropolícia a inšpekcia vyšetrujú nelegálny odber vody a nakladanie s metánom 05 - Modified: 2024-01-06 23:00:00 - Feat.: - Title: Ako útek z väzenia. Najľudnatejšia krajina bez mora si ide prenajať prístav, krehká rovnováha je ohrozená
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
26. apríl 2024 23:51