Zívajúca diera v príprave D3 je pomaly zacelená. Súťaž o projektovanie úseku severne od Kysuckého Nového Mesta sa konečne skončila.
Posledné sčítanie dopravy z roku 2015 hlási na ceste prvej triedy zo Žiliny do Oščadnice na niektorých úsekoch až 15-tisíc vozidiel denne. V súčasnosti je však tento údaj úplne inde, podľa primátora Krásna nad Kysucou Jozefa Grapu je to až dvojnásobok.
Len cez jeho mesto prejde za 24 hodín 10-tisíc áut, prakticky pred kostolom. „Ľudia tu nevedia prejsť na druhú stranu,“ sťažuje sa Grapa. Situácia sa pritom tak skoro nezmení.
Obyvateľom mestečka odľahne až v momente otvorenia 11-kilometrového úseku diaľnice D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica za asi 300 mili...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-19 08:53:01 - Feat.: - Title: Kysuckú diaľnicu chcú stavať len dvaja hráči. Odhadovanú cenu podliezli o desiatky miliónov eur
02 - Modified: 2024-11-14 13:57:30 - Feat.: - Title: Časť diaľnice D1 v Bratislave čoskoro úplne uzavrú: NDS už chystá prepojenie kľúčových úsekov (veľký prehľad)
03 - Modified: 2024-11-07 23:00:00 - Feat.: - Title: Na severe chce Ráž rozostavať 40 kilometrov diaľnic. Pozrite sa, ako sú na tom jednotlivé časti (prehľad)
04 - Modified: 2024-10-31 20:13:40 - Feat.: - Title: Ráž spustil ďalší megatender. Koľko minút času vám ušetrí nová diaľnica na Kysuciach?
05 - Modified: 2024-10-10 15:15:54 - Feat.: - Title: Biznis kritizuje Rážove diaľničné tendre. Námietky blokujú už druhú kľúčovú súťaž