StoryEditorV kľúčovom úseku kysuckej diaľnice D3 v smere na Poľsko nastal konečne posun
Zívajúca diera v príprave D3 je pomaly zacelená. Súťaž o projektovanie úseku severne od Kysuckého Nového Mesta sa konečne skončila.
Posledné sčítanie dopravy z roku 2015 hlási na ceste prvej triedy zo Žiliny do Oščadnice na niektorých úsekoch až 15-tisíc vozidiel denne. V súčasnosti je však tento údaj úplne inde, podľa primátora Krásna nad Kysucou Jozefa Grapu je to až dvojnásobok.
Len cez jeho mesto prejde za 24 hodín 10-tisíc áut, prakticky pred kostolom. „Ľudia tu nevedia prejsť na druhú stranu,“ sťažuje sa Grapa. Situácia sa pritom tak skoro nezmení.
Obyvateľom mestečka odľahne až v momente otvorenia 11-kilometrového úseku diaľnice D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica za asi 300 mili...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-16 13:19:15 - Feat.: - Title: Chceli ste ušetriť na diaľničnej známke? Zabudnite, NDS zavádza dvojsečnú novinku
02 - Modified: 2024-11-28 23:00:00 - Feat.: - Title: Štát už tendruje celú kysuckú diaľnicu, stále nemá povolenia. Stavbu predražuje zabudnutý riečny projekt
03 - Modified: 2024-11-21 14:30:27 - Feat.: - Title: Váhostav verzus Doprastav: o Kysuckú diaľnicu sú v hre známe firmy. Odhadovanú cenu podliezli výrazne
04 - Modified: 2024-11-14 13:57:30 - Feat.: - Title: Časť diaľnice D1 v Bratislave čoskoro úplne uzavrú: NDS už chystá prepojenie kľúčových úsekov (veľký prehľad)
05 - Modified: 2024-11-07 23:00:00 - Feat.: - Title: Na severe chce Ráž rozostavať 40 kilometrov diaľnic. Pozrite sa, ako sú na tom jednotlivé časti (prehľad)