StoryEditorNamiesto obdobia hojnosti je z nich strašiak. Obchodníci sa obávajú Vianoc
Sprísnenie opatrení a strach z pandémie menia návyky ľudí, mnohí preto tento rok uprednostnia online obstaranie darčekov.
Medzi dverami na vás zamestnanec namieri teplomer a vstup už dlhšie strážia aj dezinfekcie, ktoré prerážajú známe vône. Vnútri panuje nezvyčajný pokoj a obchody sú poloprázdne. Druhá vlna zatiaľ nákupné centrá nezatvorila úplne, nakupujúci v nich však veľa času netrávia. Strach z pandémie robí svoje a hlavná sezóna všetkých predajcov má pritom ešte len prísť.
Aj keď na rozdiel od prvej vlny obchody v obchodných strediskách ostávajú otvorené, tržby počas sviatkov nevidia pozitívne. „Predpokladáme, že návštevnosť centra do konca roka nebude stúpať...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-03 23:00:00 - Feat.: - Title: Šéf slovenského Tesca pre HN: Pozeráme sa po menších sídlach. Potenciál majú aj miesta s tritisíc obyvateľmi
02 - Modified: 2024-10-29 12:02:42 - Feat.: - Title: Budú vajcia pred Vianocami vzácnou komoditou? V mnohých obchodoch chýbajú, dodávky sú menšie
03 - Modified: 2024-10-27 23:00:00 - Feat.: - Title: Šéf Kauflandu Slovensko pre HN: Balíček nám zhorší finančné výsledky o 10 percent, prehodnotíme investície
04 - Modified: 2024-10-18 15:11:01 - Feat.: - Title: Prečo je maslo drahé? HN pripravili sériu otázok a odpovedí k dianiu okolo tohto produktu
05 - Modified: 2024-10-18 15:11:58 - Feat.: - Title: Prvý závan Biedronky prichádza s novou poľskou drogériou. Už otvorila prvú predajňu na Slovensku