StoryEditor

Costa Coffee sa chce presadiť aj na pultoch

23.10.2020, 00:00
Druhý najväčší kaviarenský reťazec sveta ide do retailu, ceny nastavil podobne ako konkurenčný Starbucks.

Vôňa praženej kávy, ktorú si môžeme vychutnať v obľúbenej kaviarni, sa nám vzdialila. Návštevu zrejme budeme musieť na nejaký čas odložiť. Alternatívou, ako podporiť podnik a popritom si vychutnať obľúbenú šálku, je „take away“, čo však nevyhovuje všetkým. A tak výrobcovia hľadajú možnosti, ako dostať svoje produkty k zákazníkom. Jednou z nich je druhá najväčšia sieť kaviarní na svete Costa Coffee. Tá včera oznámila, že chce preraziť na pultoch maloobchodných predajcov a jej výrobky bude možné kúpiť v predajniach a e-shopoch Tesco, Metro a Kraj....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-16 13:50:38 - Feat.: - Title: Biedronka robí zmenu na poslednú chvíľu. Otvorenie predajní na Slovensku sa odkladá 02 - Modified: 2024-12-03 12:15:00 - Feat.: - Title: Šéf obchodníkov pre HN: Aj náš sektor čelí kybernetickým hrozbám. Pri rizikách je dôležitý najmä zdravý rozum 03 - Modified: 2024-11-19 15:24:04 - Feat.: - Title: Vláda podľa vzoru Maďarska spúšťa „porovnávač“ cien potravín. U našich susedov o stránke nikto nevie 04 - Modified: 2024-11-16 18:10:20 - Feat.: - Title: Maloobchod sa za 35 rokov zmenil, bude sa ďalej digitalizovať. Pracovníkov je nedostatok 05 - Modified: 2024-11-07 23:00:00 - Feat.: - Title: Cenové kontroly, konkurenti z Poľska aj nonstop predajne. Reťazce idú do neznámych vôd (analýza)
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
22. december 2024 06:16