Druhý najväčší kaviarenský reťazec sveta ide do retailu, ceny nastavil podobne ako konkurenčný Starbucks.
Vôňa praženej kávy, ktorú si môžeme vychutnať v obľúbenej kaviarni, sa nám vzdialila. Návštevu zrejme budeme musieť na nejaký čas odložiť. Alternatívou, ako podporiť podnik a popritom si vychutnať obľúbenú šálku, je „take away“, čo však nevyhovuje všetkým. A tak výrobcovia hľadajú možnosti, ako dostať svoje produkty k zákazníkom. Jednou z nich je druhá najväčšia sieť kaviarní na svete Costa Coffee. Tá včera oznámila, že chce preraziť na pultoch maloobchodných predajcov a jej výrobky bude možné kúpiť v predajniach a e-shopoch Tesco, Metro a Kraj....
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-26 08:00:00 - Feat.: - Title: Poľská revolúcia neprišla. Boj o zákazníka sa posúva inde (komentár zástupcu šéfredaktorky HN v The Economist)
02 - Modified: 2025-12-23 10:00:39 - Feat.: - Title: Cenové zvraty nastali pri viacerých potravinách. Za ktoré si oproti vlaňajšku priplatíme a ktoré zlacneli?
03 - Modified: 2025-12-21 12:52:21 - Feat.: - Title: Vietnamcov už dávno nestretnete len na tržniciach. Nová generácia dáva prednosť iným sféram podnikania
04 - Modified: 2025-12-19 10:21:03 - Feat.: - Title: Ryby z parkoviska pri supermarkete sú minulosť. Ako sa darí novému oficiálnemu predaju?
05 - Modified: 2025-12-15 08:10:10 - Feat.: - Title: Poliaci, Maďari i Česi krachli, biznis so symbolom Vianoc prevzali Dáni i Slováci. No počítajte so zdražením