Druhý najväčší kaviarenský reťazec sveta ide do retailu, ceny nastavil podobne ako konkurenčný Starbucks.
Vôňa praženej kávy, ktorú si môžeme vychutnať v obľúbenej kaviarni, sa nám vzdialila. Návštevu zrejme budeme musieť na nejaký čas odložiť. Alternatívou, ako podporiť podnik a popritom si vychutnať obľúbenú šálku, je „take away“, čo však nevyhovuje všetkým. A tak výrobcovia hľadajú možnosti, ako dostať svoje produkty k zákazníkom. Jednou z nich je druhá najväčšia sieť kaviarní na svete Costa Coffee. Tá včera oznámila, že chce preraziť na pultoch maloobchodných predajcov a jej výrobky bude možné kúpiť v predajniach a e-shopoch Tesco, Metro a Kraj....
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-18 12:05:12 - Feat.: - Title: Slovenka je riaditeľkou z nórskeho Woltu a hovorí: Teplé obedy tu neexistujú, domov si doručujú aj náradie
02 - Modified: 2024-03-06 08:35:03 - Feat.: - Title: Po roku poklesov prišiel rast. Tržby v maloobchode v januári 2024 medziročne stúpli
03 - Modified: 2024-03-01 17:35:27 - Feat.: - Title: Slováci musia na potravinách šetriť. Mesačne im z rozpočtu ukroja výrazne viac, ako iným Európanom
04 - Modified: 2024-02-14 07:57:10 - Feat.: - Title: Z centra hlavného mesta „ušla“ legendárna značka. Aj ju zlákali nové nákupné centrá
05 - Modified: 2024-02-16 17:14:38 - Feat.: - Title: Bitka reťazcov na Slovensku: Lidl pritvrdil, Billa aj Jednota sú pre novú taktiku v pozore