StoryEditor

Banky ovládnu roboty, ktoré pomôžu ľuďom

23.11.2020, 23:00
Slovenské peňažné domy zavádzajú pri komunikácii s klientmi čoraz častejšie umelú inteligenciu. Tá im má uľahčiť hľadanie odpovedí na základné otázky.

Aký je limit bezkontaktnej platby? Akú najvýhodnejšiu hypotéku ponúkate? Môžem si ešte odložiť splátky úveru? Na podobné otázky vám z Tatra banky nemusí odpovedať človek na telefóne, ale chatbot Adam na webovej stránke inštitúcie. Ten sa slušne pozdraví a opýta sa, ako vám môže pomôcť.

Aj prevencia podvodov
Celosvetovému trendu v oblasti služieb sa nevyhli ani tuzemské peňažné domy. „Slovensko je v zavádzaní prvkov umelej inteligencie v bankovníctve pomerne ďaleko. Ak chcú banky udržať krok so svetovou špičkou, musia ju začať využívať,“ p...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-11 11:19:54 - Feat.: - Title: Myslia ľudia na Slovensku pri životnom poistení aj na riziko hospitalizácie? 02 - Modified: 2024-04-10 07:47:21 - Feat.: - Title: Slováci stratili dôveru v Lagardovej čary. Lacnejšie hypotéky nám nedodá, a tak sme sa vrhli na refinancovanie 03 - Modified: 2024-04-08 22:00:00 - Feat.: - Title: Koľko stojí nový cestovný pas alebo občiansky? Poplatky na úradoch išli výrazne hore (+prehľad v tabuľke) 04 - Modified: 2024-04-08 09:19:00 - Feat.: - Title: Stráž si svoje výdavky. Ako si chrániť a nastaviť svoje rodinné financie. Ideálne miery rozpočtu 05 - Modified: 2024-04-09 07:27:45 - Feat.: - Title: Aj napriek škaredému odvodu budú zisky našich bánk nadpriemerné, avizuje centrálna banka
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
12. apríl 2024 06:04