StoryEditor

Banky ovládnu roboty, ktoré pomôžu ľuďom

23.11.2020, 23:00
Slovenské peňažné domy zavádzajú pri komunikácii s klientmi čoraz častejšie umelú inteligenciu. Tá im má uľahčiť hľadanie odpovedí na základné otázky.

Aký je limit bezkontaktnej platby? Akú najvýhodnejšiu hypotéku ponúkate? Môžem si ešte odložiť splátky úveru? Na podobné otázky vám z Tatra banky nemusí odpovedať človek na telefóne, ale chatbot Adam na webovej stránke inštitúcie. Ten sa slušne pozdraví a opýta sa, ako vám môže pomôcť.

Aj prevencia podvodov
Celosvetovému trendu v oblasti služieb sa nevyhli ani tuzemské peňažné domy. „Slovensko je v zavádzaní prvkov umelej inteligencie v bankovníctve pomerne ďaleko. Ak chcú banky udržať krok so svetovou špičkou, musia ju začať využívať,“ p...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-25 17:54:38 - Feat.: - Title: Nová asociácia, zameraná na umelú inteligenciu, chce rozšíriť jej používanie aj na Slovensku 02 - Modified: 2024-07-24 22:00:00 - Feat.: - Title: Biznis počúva o novej dani, obáva sa odlevu talentov. Zamerajte sa už konečne na vlastné výdavky, odkazuje 03 - Modified: 2024-07-24 22:00:00 - Feat.: - Title: Milionári a umelá inteligencia: Čo očakávajú od tejto revolučnej technológie? 04 - Modified: 2024-07-24 08:03:59 - Feat.: - Title: Slováci trávia horúčavy v klimatizovaných bankách. Neprišli sa však schladiť, zlákal ich úverový apetít 05 - Modified: 2024-07-22 14:31:09 - Feat.: - Title: Milióny obetí denne. Europol upozorňuje na čoraz častejšie využívanie umelej inteligencie v kyberzločine
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
27. júl 2024 01:35