StoryEditor

Banky ovládnu roboty, ktoré pomôžu ľuďom

23.11.2020, 23:00
Slovenské peňažné domy zavádzajú pri komunikácii s klientmi čoraz častejšie umelú inteligenciu. Tá im má uľahčiť hľadanie odpovedí na základné otázky.

Aký je limit bezkontaktnej platby? Akú najvýhodnejšiu hypotéku ponúkate? Môžem si ešte odložiť splátky úveru? Na podobné otázky vám z Tatra banky nemusí odpovedať človek na telefóne, ale chatbot Adam na webovej stránke inštitúcie. Ten sa slušne pozdraví a opýta sa, ako vám môže pomôcť.

Aj prevencia podvodov
Celosvetovému trendu v oblasti služieb sa nevyhli ani tuzemské peňažné domy. „Slovensko je v zavádzaní prvkov umelej inteligencie v bankovníctve pomerne ďaleko. Ak chcú banky udržať krok so svetovou špičkou, musia ju...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-07-28 12:48:59 - Feat.: - Title: O financie na obnovu verejných budov je možné žiadať od 1. augusta 02 - Modified: 2022-08-04 06:14:15 - Feat.: - Title: Dane nemusia byť iba strašiakom. Ponúkajú aj zaujímavé príležitosti 03 - Modified: 2022-07-27 09:19:50 - Feat.: - Title: Česká vývojová spoločnosť spracúvajúca bioodpad Nafigate Corporation na seba podala konkurzný návrh 04 - Modified: 2022-07-26 13:31:28 - Feat.: - Title: Ruší sa úradný maratón po narodení dieťaťa. Pozrite sa, čo všetko sa zmení 05 - Modified: 2022-07-26 09:10:17 - Feat.: - Title: Výška poplatku za účet je pre Slovákov pri výbere banky rozhodujúca, zistil prieskum
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
09. august 2022 18:16