StoryEditor

Na výbere darčeka záleží. Ste na omyle, ak počítate s ľahkým vrátením

24.12.2020, 19:00
Predajcom žiadny zákon neukladá uznať reklamáciu, ak sa tovar obdarovanému nepáči.

Poznáte ten nepríjemný pocit, keď pri vianočnom stromčeku tŕpnete, či ste sa trafili do vkusu obdarovaných? Či je vami kúpený sveter, čiapka, ponožky, pyžamo, topánky, parfum alebo kniha presne to, čo váš blízky očakával?

Mnohí z nás síce ešte pred Štedrým večerom sami seba upokojujú, že ak sme aj náhodu šliapli vedľa, po sviatkoch sa všetko vybaví. Jednoducho nepodarený darček zoberieme a zájdeme do predajne ho vrátiť či vymeniť. Lenže pozor, také samozrejmé to nemusí byť.


„Tovar kúpený v kamenných obchodoch môžeme podľa zákona vrátiť, len ak je poškodený. Nie preto, že ide o nechcený darček,“ upozorňuje Petra Čakovská zo Spoločnosti ochrany spotrebiteľov....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-19 13:50:00 - Feat.: - Title: Menšie slovenské reťazce ukázali vlaňajšie výsledky. Fresh či Sintra dosiahli miliónové tržby 02 - Modified: 2024-04-19 12:54:11 - Feat.: - Title: Regulácie v Maďarsku pridusili Tesco. Aké marže má top reťazec v našom regióne? 03 - Modified: 2024-04-14 22:00:00 - Feat.: - Title: Riaditeľ Nestlé pre HN: Zvýšeniu cien sa nevyhneme ani my. S vybranými produktmi sme sa museli rozlúčiť 04 - Modified: 2024-04-05 13:13:55 - Feat.: - Title: Ľudia sa po inflačnej kríze pustili do nákupov. Výrazné nárasty hlásia e-shopy aj hypermarkety 05 - Modified: 2024-03-18 12:05:12 - Feat.: - Title: Slovenka je riaditeľkou z nórskeho Woltu a hovorí: Teplé obedy tu neexistujú, domov si doručujú aj náradie
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
25. apríl 2024 09:30