S príchodom pandémie viaceré prevádzky zatvorili natrvalo. Ako ste toto obdobie do uvoľnenia opatrení prežili vy?
Zatiaľ sme nemuseli zatvoriť žiadnu našu prevádzku na Slovensku, dokonca sme v roku pandémie prevádzky otvárali. Aj vďaka tomu nám počet zamestnancov narástol, avšak jednoduchý rok to určite nebol, keďže pandémia gastro výrazne postihla. Pristúpili sme k viacerým rýchlym a efektívnym opatreniam, vďaka ktorým sme mohli fungovať aj v obmedzenom režime.
Žiadali ste štát o pomoc?
O pomoc sme žiadali v oblasti nájmov, kde sme ju pri väčšine prenajímateľov aj dostali, ale aj v rámci Prvej pomoci na zamestnancov. Zamestnanosť sme sa snažili udržať najmä prostredníctvom rozvozu a poskytovaním jedla cez takeaway. Aj preto sme vyvinuli vlastný rozvozový systém, aby mohli všetky naše prevádzky zabezpečiť donášku svojim zákazníkom. Počas prvej vlny sme navyše rozdali niekoľko tisíc porcií jedla lekárom a ďalším pracovníkom a počet zamestnancov sme dokonca zvyšovali.
Bolo to, čo ste dostali, postačujúce?
Vďaka týmto aktivitám sme mali relatívne nízky pokles tržieb, a tak Prvá pomoc u nás od marca do augusta pokryla len približne deväť percent celkových nákladov na zamestnancov a dosiahla menej ako tri percentá všetkých našich nákladov za marec až august.
Prišli potom mesiace, ktoré boli pre vás akýmsi nádychom? Pre mnohé prevádzky je veľmi dôležité práve leto, v čom bolo tento rok iné?
Tým, že sa otvorilo posledný polrok pred koronou šesť nových prevádzok Regal Burger, tržby za celú sieť boli toto leto o viac ako 40 percent vyššie ako v roku 2019. Väčšina prevádzok bola na tom tých pár mesiacov porovnate...
Zostáva vám 85% na dočítanie.