StoryEditor

Tretina koľají je zanedbaná. A peniaze sú v nedohľadne

29.12.2020, 23:00
Železničné trate na Slovensku sú v čoraz horšom stave. Na opravu dostali železničiari tento rok menej.

Spomaľovanie, zastavovanie v strede poľa či húštiny. To všetko je dobre známe cestujúcim vlakom medzi Šuranmi a Hronskou Dúbravou. Ide o trať, ktorá je súčasťou južného prepojenia dvoch najväčších slovenských miest. Maximálnou rýchlosťou 100 kilometrov za hodinu sa však preveziete ani nie na polovici 108-kilometrového úseku. Na zvyšku to nedovoľuje zlý stav koľají. Aby však nedoško k omylu – na Slovensku nejde o žiadnu výnimku. Z celej infraštruktúry je až 35 percent tratí zanedbnaných. V absolútnom vyjadrení 1 200 kilometrov.


Stámiliónový dlh
Problém jasne vidieť len na kľúčovom severnom spojen...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-19 11:31:18 - Feat.: - Title: Fico sa obracia na Čínu. Chce tam získať zdroje na dva veľké dopravné projekty 02 - Modified: 2024-04-18 14:00:59 - Feat.: - Title: V Bratislave sa poobede tvoria kolóny, zdržíte sa aj 20 minút 03 - Modified: 2024-04-19 12:52:07 - Feat.: - Title: V Bratislave vznikne veľký parkovací dom pre takmer 500 áut. Má slúžiť aj tým, ktorí smerujú do centra mesta 04 - Modified: 2024-04-19 22:00:00 - Feat.: - Title: Dopravné značky, ktoré musia vodiči dokonale poznať. Mnohí však zaváhajú 05 - Modified: 2024-04-17 16:51:42 - Feat.: - Title: "Iba núdzový personál." Rozsiahly štrajk organizovaný odbormi v Grécku ochromil dopravu
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
20. apríl 2024 07:43