StoryEditorTretina koľají je zanedbaná. A peniaze sú v nedohľadne
Železničné trate na Slovensku sú v čoraz horšom stave. Na opravu dostali železničiari tento rok menej.
Spomaľovanie, zastavovanie v strede poľa či húštiny. To všetko je dobre známe cestujúcim vlakom medzi Šuranmi a Hronskou Dúbravou. Ide o trať, ktorá je súčasťou južného prepojenia dvoch najväčších slovenských miest. Maximálnou rýchlosťou 100 kilometrov za hodinu sa však preveziete ani nie na polovici 108-kilometrového úseku. Na zvyšku to nedovoľuje zlý stav koľají. Aby však nedoško k omylu – na Slovensku nejde o žiadnu výnimku. Z celej infraštruktúry je až 35 percent tratí zanedbnaných. V absolútnom vyjadrení 1 200 kilometrov.
Stámiliónový dlh
Problém jasne vidieť len na kľúčovom severnom spojen...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-07 13:15:33 - Feat.: - Title: Po vyše 50-tich rokoch opúšťajú ZSSK rušne prezývané Gorily
02 - Modified: 2024-09-27 16:45:00 - Feat.: - Title: Železnice idú zahustiť vlaky medzi Bratislavou a Trnavou. Súťažil len známy hráč a cenu nafúkol na dvojnásobok
03 - Modified: 2024-09-27 09:03:22 - Feat.: - Title: Najdlhší železničný most u nás je v oveľa vážnejšom stave, ako čakali. Modlia sa, nech nespadne, tvrdí expert
04 - Modified: 2024-09-23 14:14:04 - Feat.: - Title: Rýchliky do Česka cez Čadcu sú obmedzené, jazdia len medzi Žilinou a Čadcou
05 - Modified: 2024-09-22 19:38:13 - Feat.: - Title: Rýchlostná cesta R1 je v Banskej Bystrici plne prejazdná v oboch smeroch