Do konca roka 2020 nasadí Železničná spoločnosť Slovensko 21 nových klimatizovaných dieselmotorových vagónov pre regionálnu dopravu.
StoryEditor

Železnice majú za sebou krutý rok, nepomohli ani milióny navyše

06.04.2021, 17:03
Firma zaplatila zamestnancom viac na platoch, čím stúpli jej náklady.

Rok 2021 vyhlásil Brusel za Európsky rok železnice. Segment však zatiaľ sotva môže očakávať, že bude lepší ako minulý. Ten bol pre nášho štátneho dopravcu, ako aj pre správcu infraštruktúry zdrvujúci.

Zatiaľ čo Železniciam Slovenskej republiky klesli tržby takmer o 10 percent, štátnemu dopravcovi, teda Železničnej spoločnosti Slovensko sa znížili až o 45 percent.

Pri vlakoch je diagnóza masívneho prepadu pomerne jednoznačná.

Koronakríza zrazila záujem cestujúcich o akúkoľvek verejnú dopravu. Pri správcovi infraštruktúry sa však rysuje oveľa komplexnejšie pozadie mimoriad...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-09-21 06:43:40 - Feat.: - Title: Železnice chcú riešiť problém bratislavských satelitov. V hre sú dve úplne nové trate (mapa) 02 - Modified: 2022-09-25 08:59:26 - Feat.: - Title: Z Viedne do Bratislavy za 40 minút? Rakúske vlaky zrýchlia na dvestovku, my výrazne meškáme 03 - Modified: 2022-09-12 06:41:37 - Feat.: - Title: Šéf slovenského Metransu: Kamióny do Istanbulu nahradia vlaky. Nové linky plánujeme aj na Balkán 04 - Modified: 2022-09-08 22:00:00 - Feat.: - Title: Železnice zvažujú zdražovanie vlakov InterCity. Hrozí, že im účet za elektrinu presiahne 100 miliónov 05 - Modified: 2022-09-06 22:00:00 - Feat.: - Title: Kde sa dvaja bijú, kvalita víťazí
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
02. október 2022 15:13