Jeden z mytologických príbehov hovorí o tom, ako sa bájna loď Argó s antickými hrdinami argonautmi plavila po zlaté rúno.
Cestou za vytúženým cieľom sa však museli na mori vyrovnať s nejedným nebezpečenstvom. Argonauti napokon svoju výpravu zvládli, zlaté rúno získali a po dlhom čase strávenom na mori sa šťastne vrátili domov.
„Symbolika firmy ako nevídaného korábu, ktorý vďaka odvahe posádky a náklonnosti bohov odolá strastiam a privedie nás odvážnych k cieľu – zlatému rúnu –, mi bola blízka,“ začína trochu netradične svoje rozprávanie generálny riaditeľ kozmetickej spoločnosti Herba Drug Ivan Milý.
Pred 30 rokmi zakladal firmu Argo, pri ktorej názve sa inšpiroval práve týmto príbehom. „V roku 1997 sme pôvodnú fir...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.