Ako povedal dnes v Bratislave pri príležitosti ročného pôsobenia generálny riaditeľ spoločnosti Juraj Šedivý, príchod tretieho mobilného operátora priniesol väčšiu konkurenciu, širšiu ponuku služieb a v neposlednom rade aj zníženie cien za mobilné služby. Vstupu O2 na Slovensko predchádzali tri neúspešné tendre, znevažovanie a spochybňovanie možného úspechu tretieho mobilného operátora na trhu s takou vysokou penetráciou a podobne.
Za sklamanie pre slovenských zákazníkov označil Šedivý výsledok viac ako desaťmesačného úsilia spoločnosti o prenositeľnosť telefónneho čísla pre zákazníkov všetkých troch mobilných operátorov. Telefónica považuje prenositeľnosť čísla, najmä z pohľadu zákazníka, za kľúčovú službu, keďže mu umožňuje slobodný výber operátora. Zatiaľ túto službu zabezpečuje O2 mechanicky.
V prvom roku pôsobenia Telefónica splnila prvú časť licenčných podmienok a dosiahla viac ako trojnásobok pokrytia obyvateľstva vlastnou sieťou, než požadovala licencia.
StoryEditor
Telefónica považuje svoje ročné pôsobenie za úspešné
Vyše 9-% podiel na slovenskom trhu, ktorého penetrácia dosahuje 104 %, zaznamenala spoločnosť Telefónica O2 Slovakia za rok od získania licencie a začatia poskytovania mobilných služieb. Za uvedené obdobie získala vyše 500 000 zákazníkov.