StoryEditorŽeleznice chcú poraziť koronakrízu ešte tento rok. Pripravujú novinky
Hromadná doprava sa pomaly vracia do starých koľají. Sú však veci, ktoré už nikdy nebudú ako pred pandémiou.
Voľné sedadlo vo vlaku v dopravnej špičke či prázdne covidové cesty. Ide o jedny z mála benefitov, ktoré pre ľudí cestujúcich za prácou epidemická situácia priniesla. Nie však pre dopravné podniky, ktoré zažívali v poslednom roku masívne výpadky tržieb.
Nateraz sa doprava dostáva do normálu a nie je zriedkavé stretnúť napríklad študentov sediacich v uličke vlaku. Výkony sa v súčasnosti vracajú rýchlejšie, než to bolo pred rokom. Vlani o takomto čase bola podľa údajov Apple mobilita v hromadnej doprave na úrovni 70 až 80 percent v porovnaní s predpandemickým obdobím.
Dnes je pohyb ľudí v hromadnej doprave zhruba n...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-22 12:24:40 - Feat.: - Title: Vallov údiv: Primátor Bratislavy to prehnal a už to asi aj vie (komentár)
02 - Modified: 2024-04-19 11:31:18 - Feat.: - Title: Fico sa obracia na Čínu. Chce tam získať zdroje na dva veľké dopravné projekty
03 - Modified: 2024-04-18 14:00:59 - Feat.: - Title: V Bratislave sa poobede tvoria kolóny, zdržíte sa aj 20 minút
04 - Modified: 2024-04-19 12:52:07 - Feat.: - Title: V Bratislave vznikne veľký parkovací dom pre takmer 500 áut. Má slúžiť aj tým, ktorí smerujú do centra mesta
05 - Modified: 2024-04-19 22:00:00 - Feat.: - Title: Dopravné značky, ktoré musia vodiči dokonale poznať. Mnohí však zaváhajú