StoryEditorŽeleznice chcú poraziť koronakrízu ešte tento rok. Pripravujú novinky
Hromadná doprava sa pomaly vracia do starých koľají. Sú však veci, ktoré už nikdy nebudú ako pred pandémiou.
Voľné sedadlo vo vlaku v dopravnej špičke či prázdne covidové cesty. Ide o jedny z mála benefitov, ktoré pre ľudí cestujúcich za prácou epidemická situácia priniesla. Nie však pre dopravné podniky, ktoré zažívali v poslednom roku masívne výpadky tržieb.
Nateraz sa doprava dostáva do normálu a nie je zriedkavé stretnúť napríklad študentov sediacich v uličke vlaku. Výkony sa v súčasnosti vracajú rýchlejšie, než to bolo pred rokom. Vlani o takomto čase bola podľa údajov Apple mobilita v hromadnej doprave na úrovni 70 až 80 percent v porovnaní s predpandemickým obdobím.
Dnes je pohyb ľudí v hromadnej doprave zhruba n...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-31 16:35:03 - Feat.: - Title: Na viacerých úsekoch je potrebné rátať deň pred sviatkom s kolónami a dlhším zdržaním
02 - Modified: 2024-10-29 14:12:10 - Feat.: - Title: Ako budú jazdiť nové expresy, ktoré nahradia IC? Priamy spoj do Bratislavy dostane ďalšie krajské mesto
03 - Modified: 2024-10-22 14:27:45 - Feat.: - Title: Šéf ZSSK: Naše IC vlaky majú iba 50-percentnú obsadenosť, ľudia preferujú expresy
04 - Modified: 2024-10-14 13:54:14 - Feat.: - Title: Minister Ráž: Stanica v Stupave by v budúcnosti mala slúžiť ako zázemie pre vlaky
05 - Modified: 2024-10-14 08:00:13 - Feat.: - Title: Tržby v auguste klesli, rástli vo vybraných službách a informačných činnostiach