Bratislavský obchvatTASR/M. Svítok
StoryEditorDo Bratislavy sa vrátili kolóny. Vytúžený nový diaľničný uzol sa zasekol u Matoviča
Riešenie plnohodnotného prepojenia dvoch diaľnic D1 a D4 pri hlavnom meste odďaľuje nezhoda dvoch kľúčových rezortov.
Zatiaľ čo metropoly okolitých krajín majú vonkajší okruh už roky, Bratislava svoj dlh dobieha až teraz. Najrušnejšou slovenskou diaľnicou D1 cez hlavné mesto prúdi denne miestami aj viac ako stotisíc vozidiel.
Tie často plnia vnútorný obchvat a vytvárajú kolóny na vstupe do hlavného mesta. Podľa pôvodných plánov mala byť vnútorná tepna už teraz priechodnejšia. Autá mal odkloniť nový nultý obchvat po D4....
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-21 15:27:21 - Feat.: - Title: Električková trať v Petržalke bude mať plynulé financovanie
02 - Modified: 2024-11-21 10:50:03 - Feat.: - Title: Bratislavské mestské zastupiteľstvo schválilo nový postup pri vymáhaní vybraných pohľadávok
03 - Modified: 2024-11-16 12:38:24 - Feat.: - Title: Podujatia 17. novembra v Bratislave môžu priniesť obmedzenia v doprave
04 - Modified: 2024-11-10 11:35:08 - Feat.: - Title: Developer pokračuje v obnove OD Dunaj a Domu odievania. Hotová má byť koncom budúceho roka
05 - Modified: 2024-11-08 09:30:52 - Feat.: - Title: Môžeš sa tešiť na nadupaný event. AMAVET otvára Týždeň vedy a techniky, toto na ňom zažiješ