StoryEditor

Do Bratislavy sa vrátili kolóny. Vytúžený nový diaľničný uzol sa zasekol u Matoviča

19.06.2021, 18:30
Riešenie plnohodnotného prepojenia dvoch diaľnic D1 a D4 pri hlavnom meste odďaľuje nezhoda dvoch kľúčových rezortov.

Zatiaľ čo metropoly okolitých krajín majú vonkajší okruh už roky, Bratislava svoj dlh dobieha až teraz. Najrušnejšou slovenskou diaľnicou D1 cez hlavné mesto prúdi denne miestami aj viac ako stotisíc vozidiel.

​Tie často plnia vnútorný obchvat a vytvárajú kolóny na vstupe do hlavného mesta. Podľa pôvodných plánov mala byť vnútorná tepna už teraz priechodnejšia. Autá mal odkloniť nový nultý obchvat po D4....

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-23 16:30:28 - Feat.: - Title: Odzbrojujúci argument progresívcov 02 - Modified: 2025-12-17 17:45:25 - Feat.: - Title: Matovič: Rozhodnutie Ústavného súdu je odkaz, že bojovať sa oplatí 03 - Modified: 2025-12-17 13:56:08 - Feat.: - Title: Piata otázka hnutia Slovensko: Matovičovci spustili anketu o premlčateľnosti vrážd, znásilnení a korupcie 04 - Modified: 2025-12-17 09:41:27 - Feat.: - Title: VšZP plánuje presun pracovísk na bratislavskú Patrónku, Útvar hodnoty za peniaze odporúča rokovať o nájme 05 - Modified: 2025-12-17 08:20:26 - Feat.: - Title: Ráž sa ešte nerozhodol, či bude kandidovať za primátora Bratislavy
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
24. december 2025 00:17