StoryEditor

Do Bratislavy sa vrátili kolóny. Vytúžený nový diaľničný uzol sa zasekol u Matoviča

19.06.2021, 18:30
Riešenie plnohodnotného prepojenia dvoch diaľnic D1 a D4 pri hlavnom meste odďaľuje nezhoda dvoch kľúčových rezortov.

Zatiaľ čo metropoly okolitých krajín majú vonkajší okruh už roky, Bratislava svoj dlh dobieha až teraz. Najrušnejšou slovenskou diaľnicou D1 cez hlavné mesto prúdi denne miestami aj viac ako stotisíc vozidiel.

​Tie často plnia vnútorný obchvat a vytvárajú kolóny na vstupe do hlavného mesta. Podľa pôvodných plánov mala byť vnútorná tepna už teraz priechodnejšia. Autá mal odkloniť nový nultý obchvat po D4.

Španieli, ktorí robia na projekte D4R7, svoju časť dopravného uzla prakticky dokončili. Na sta...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-11-27 17:01:00 - Feat.: - Title: Na správnych súdoch v Bratislave a Banskej Bystrici chce pôsobiť po 29 uchádzačov 02 - Modified: 2022-11-27 14:59:28 - Feat.: - Title: Na bratislavskom Prístavnom moste sa v dôsledku nehody tvoria kolóny 03 - Modified: 2022-11-27 14:18:29 - Feat.: - Title: Rozpočtové provizórium by bolo katastrofou, tvrdí Matovič 04 - Modified: 2022-11-27 11:40:05 - Feat.: - Title: HN24: Matovič 05 - Modified: 2022-11-27 11:40:58 - Feat.: - Title: HN24: Matovič
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
29. november 2022 00:24