StoryEditor

Do Bratislavy sa vrátili kolóny. Vytúžený nový diaľničný uzol sa zasekol u Matoviča

19.06.2021, 18:30
Riešenie plnohodnotného prepojenia dvoch diaľnic D1 a D4 pri hlavnom meste odďaľuje nezhoda dvoch kľúčových rezortov.

Zatiaľ čo metropoly okolitých krajín majú vonkajší okruh už roky, Bratislava svoj dlh dobieha až teraz. Najrušnejšou slovenskou diaľnicou D1 cez hlavné mesto prúdi denne miestami aj viac ako stotisíc vozidiel.

​Tie často plnia vnútorný obchvat a vytvárajú kolóny na vstupe do hlavného mesta. Podľa pôvodných plánov mala byť vnútorná tepna už teraz priechodnejšia. Autá mal odkloniť nový nultý obchvat po D4....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-04 12:12:37 - Feat.: - Title: Kto ovláda Bratislavu? Po hrubokrkých nastúpili biele goliere, dépeháčkari a „cezpoľní“ z Viedne 02 - Modified: 2024-11-02 10:50:49 - Feat.: - Title: KOMENTÁR: Čo koaličnú partiu ťahá ku dnu 03 - Modified: 2024-11-02 06:49:35 - Feat.: - Title: Matovičovi po roku padla celá vláda, výmena ministra pôsobí teraz ako bežná politika, tvrdí Hrabko 04 - Modified: 2024-11-01 12:52:00 - Feat.: - Title: Pri nehode troch áut na D1 v smere z Bratislavy sa zranili traja ľudia 05 - Modified: 2024-11-01 11:22:39 - Feat.: - Title: Predaje bytov v bratislavských novostavbách medziročne stúpli o vyše trojnásobok
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
04. november 2024 16:01