StoryEditor

Značka, ktorá naučila Slovákov starať sa o svoje zuby

24.06.2021, 00:00
Napriek globálnej nákaze sa tieto podniky vynašli. Prečítajte si ich rôzne prekvapivé príbehy v seriáli HN Firmy a kríza.

Vycikať, umyť zuby a spať. Túto vetu počuje pred spaním takmer každé dieťa. Na jej prostrednú časť však počas pandémie zanevrel aj nejeden dospelý. A práve preto sa rozhodla spoločnosť Curaden Slovakia posilniť vzdelávanie Slovákov, v ktorom sa angažuje dlhé roky. „S našou značkou sme od prvého dňa lockdownu dávali ľuďom návod na to, ako zlepšiť starostlivosť o zuby a vyhnúť sa tak návšteve zubára. Kvalitná dentálna hygiena bola v tom čase obzvlášť potrebná, tak u dospelých, ako aj u detí,“ priblížila na úvod výkonná riaditeľka bratislavskej spoločnosti Lucia Rabatinová.

Edukácia je s podnikom, ktorý je výhradným dovozcom výrobkov Curaprox na Slovensko, spojená už od jeho začiatku, teda od roku 2005, keď sa spustil osvetový projekt Dental Ala...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-21 07:52:47 - Feat.: - Title: Šéf TMR Igor Rattaj pre HN: Naše horské strediská inšpirujú aj Rakúšanov. Postupne sa učia online predaju 02 - Modified: 2024-11-20 10:00:00 - Feat.: - Title: Európska centrálna banka opäť znižuje sadzby, Slovensko však čakajú vyššie dane a inflácia 03 - Modified: 2024-11-02 14:14:54 - Feat.: - Title: Možnosť vzdelávať sa má vo firmách na Slovensku polovica zamestnancov, desatina o túto možnosť prišla 04 - Modified: 2024-11-01 19:53:57 - Feat.: - Title: Pripravenosť na zavedenie ESG kritérií môže byť výhodou pre firmy, tvrdia odborníci 05 - Modified: 2024-10-24 18:30:00 - Feat.: - Title: SERIÁL HN CHCEM BYŤ EXPORTÉR: Dynamický rast Strednej Ázie priťahuje čoraz viac slovenských firiem
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
21. november 2024 16:23