StoryEditor

Značka, ktorá naučila Slovákov starať sa o svoje zuby

24.06.2021, 00:00
Napriek globálnej nákaze sa tieto podniky vynašli. Prečítajte si ich rôzne prekvapivé príbehy v seriáli HN Firmy a kríza.

Vycikať, umyť zuby a spať. Túto vetu počuje pred spaním takmer každé dieťa. Na jej prostrednú časť však počas pandémie zanevrel aj nejeden dospelý. A práve preto sa rozhodla spoločnosť Curaden Slovakia posilniť vzdelávanie Slovákov, v ktorom sa angažuje dlhé roky. „S našou značkou sme od prvého dňa lockdownu dávali ľuďom návod na to, ako zlepšiť starostlivosť o zuby a vyhnúť sa tak návšteve zubára. Kvalitná dentálna hygiena bola v tom čase obzvlášť potrebná, tak u dospelých, ako aj u detí,“ priblížila na úvod výkonná riaditeľka bratislavskej spoločnosti Lucia Rabatinová.

Edukácia je s podnikom, ktorý je výhradným dovozcom výrobkov Curaprox na Slovensko, spojená už od jeho začiatku, teda od roku 2005, keď sa spustil osvetový projekt Dental Ala...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-15 13:42:00 - Feat.: - Title: Alagič sa kajá: Firma jej zrušila biznisovú spoluprácu kvôli Pellegrinimu. Najprv penila, teraz toto! 02 - Modified: 2024-04-05 05:53:29 - Feat.: - Title: Pistáciová a čokoládová? Firemné hodnoty nie sú zmrzlina 03 - Modified: 2024-04-01 08:33:25 - Feat.: - Title: Firmy majú problém udržať krok s aktualizáciami softvéru VPN, upozorňuje Eset 04 - Modified: 2024-03-24 10:59:30 - Feat.: - Title: Šéf exportérov: Prezident má otvárať dvere našim firmám v zahraničí. Doteraz sa to nedialo, sú demotivovaní 05 - Modified: 2024-03-22 17:00:00 - Feat.: - Title: Konkurzy stúpli na Slovensku na historické maximum. Najväčší úpadca v pyramídovej schéme utopil 50 miliónov
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
17. apríl 2024 04:24