StoryEditor

Značka, ktorá naučila Slovákov starať sa o svoje zuby

24.06.2021, 00:00
Napriek globálnej nákaze sa tieto podniky vynašli. Prečítajte si ich rôzne prekvapivé príbehy v seriáli HN Firmy a kríza.

Vycikať, umyť zuby a spať. Túto vetu počuje pred spaním takmer každé dieťa. Na jej prostrednú časť však počas pandémie zanevrel aj nejeden dospelý. A práve preto sa rozhodla spoločnosť Curaden Slovakia posilniť vzdelávanie Slovákov, v ktorom sa angažuje dlhé roky. „S našou značkou sme od prvého dňa lockdownu dávali ľuďom návod na to, ako zlepšiť starostlivosť o zuby a vyhnúť sa tak návšteve zubára. Kvalitná dentálna hygiena bola v tom čase obzvlášť potrebná, tak u dospelých, ako aj u detí,“ priblížila na úvod výkonná riaditeľka bratislavskej spoločnosti Lucia Rabatinová.

Edukácia je s podnikom, ktorý je výhradným dovozcom výrobkov Curaprox na Slovensko, spojená už od jeho začiatku, teda od roku 2005, keď sa spustil osvetový projekt Dental Ala...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-01 15:30:00 - Feat.: - Title: Etiku pri AI nerieši takmer tretina našich firiem. Zanedbávajú ju najmä manažéri menších spoločností 02 - Modified: 2025-12-01 14:41:15 - Feat.: - Title: Kenská diplomatka pre HN: Afrika tvorí budúcnosť celej planéty. Hlavnou témou sa tu stáva produkcia potravín 03 - Modified: 2025-11-25 12:57:06 - Feat.: - Title: Prestaňte hovoriť, že sú ľudia leniví, odkazuje šéfka nemeckých odborov. Firmy žiada, aby neodchádzali 04 - Modified: 2025-11-21 05:00:00 - Feat.: - Title: Keď podniká rodina: Ako má spoločný život a práca vplyv na fungovanie rodiny? TU sú príbehy zo života 05 - Modified: 2025-11-11 12:38:24 - Feat.: - Title: SERIÁL HN CHCEM BYŤ EXPORTÉR: Stredná Ázia sa pre našich vývozcov aj investorov stáva mimoriadne atraktívna
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. december 2025 11:29