StoryEditor

Olympiáda je už pre biznis problematická

06.02.2014, 22:59
Mediálny expert Daniel Köppl pre HN:

Daniel Köppl je dlhoročný marketingový novinár, zakladateľ a bývalý šéfredaktor týždenníka Marketing & Media, prispievateľ servera Aktuálně. cz a denníka Insider, šéfredaktor časopisu Stratégie.

Olympijské hry, zimné či letné, sa konajú raz za štyri roky. Aké veľké „sústo“ predstavujú pre biznis sféru?

Vzhľadom na pomerne krátky čas hier firmy nemôžu očakávať, že im samotná prítomnosť na olympiáde zdvihne predaj vo veľkých objemoch. Ide skôr o upevnenie značky, podčiarknutie dlhodobej spolupráce s nejakým športovcom či zlepšenie čísiel ponukou rôznych limitovaných edícií. Typické sú napríklad športové kolekcie firmy Alpine Pro, ktorá si takto počas hier vo Vancouvri zdvihla tržby o 30 percent. Hoci investície do športového marketingu rastú...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2006-01-12 07:01:00 - Feat.: 0 - Title: Argentínva vydá vojnového zločinca Milana Lukiča do Haagu
01 - Modified: 2024-04-23 14:01:19 - Feat.: - Title: Na Slovensku podniká takmer trikrát viac mužov, ako žien 02 - Modified: 2024-04-22 17:32:51 - Feat.: - Title: Zistenie HN: Multimiliónový biznis hlinikárov z Ľupče je zachránený. Dlhy majú splatiť najmä vďaka investíciám 03 - Modified: 2024-04-22 10:00:00 - Feat.: - Title: Kraľuje sociálnym sieťam a láka na extrémne zľavy. Za globálnym úspechom značky Shein sa však skrýva omnoho viac 04 - Modified: 2024-04-15 13:42:00 - Feat.: - Title: Alagič sa kajá: Firma jej zrušila biznisovú spoluprácu kvôli Pellegrinimu. Najprv penila, teraz toto! 05 - Modified: 2024-03-24 10:59:30 - Feat.: - Title: Šéf exportérov: Prezident má otvárať dvere našim firmám v zahraničí. Doteraz sa to nedialo, sú demotivovaní
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
27. apríl 2024 23:42