Daniel Köppl je dlhoročný marketingový novinár, zakladateľ a bývalý šéfredaktor týždenníka Marketing & Media, prispievateľ servera Aktuálně. cz a denníka Insider, šéfredaktor časopisu Stratégie.
Olympijské hry, zimné či letné, sa konajú raz za štyri roky. Aké veľké „sústo“ predstavujú pre biznis sféru?
Vzhľadom na pomerne krátky čas hier firmy nemôžu očakávať, že im samotná prítomnosť na olympiáde zdvihne predaj vo veľkých objemoch. Ide skôr o upevnenie značky, podčiarknutie dlhodobej spolupráce s nejakým športovcom či zlepšenie čísiel ponukou rôznych limitovaných edícií. Typické sú napríklad športové kolekcie firmy Alpine Pro, ktorá si takto počas hier vo Vancouvri zdvihla tržby o 30 percent. Hoci investície do športového marketingu rastú...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2006-01-12 07:01:00 - Feat.: 0 - Title: Argentínva vydá vojnového zločinca Milana Lukiča do Haagu
01 - Modified: 2025-12-09 09:14:46 - Feat.: - Title: Andrej Babiš je fenomén, ale nebude mať veľa nasledovníkov
02 - Modified: 2025-12-06 13:00:00 - Feat.: - Title: Toto je najmladšia self-made miliardárka na svete. Kedysi bola baletka, dnes riadi platformu ohodnotenú na 11 miliárd
03 - Modified: 2025-12-01 14:41:15 - Feat.: - Title: Kenská diplomatka pre HN: Afrika tvorí budúcnosť celej planéty. Hlavnou témou sa tu stáva produkcia potravín
04 - Modified: 2025-11-21 05:00:00 - Feat.: - Title: Keď podniká rodina: Ako má spoločný život a práca vplyv na fungovanie rodiny? TU sú príbehy zo života
05 - Modified: 2025-11-10 07:54:31 - Feat.: - Title: Superbiznis s magnetkami. V jednom čínskom meste ich vyrábajú pre celý svet, na trh dodajú milión kusov za deň