Trh so zľavovými kupónmi je na Slovensku stále vo vývoji. Počas jedného roka zanikla polovica zo 150 portálov. Z celkového obratu trhu, ktorý za tri štvrťroky predstavoval vyše tridsať miliónov eur, patrí tretina Zľavomatu s obratom vyše desať miliónov eur.
„Na Slovensku pôsobíme tri roky. Za prvé tri kvartály tohto roka prostredníctvom portálu nakúpilo vyše 300-tisíc zákazníkov viac ako milión voucherov,“ vyčíslil riaditeľ portálu Tomáš Sroka. Najväčší záujem bol o dovolenky a wellness pobyty. V oblasti cestovania bol zaznamenaný až 56 percentný medziročný nárast obratu.
Podľa Sroku zostávajú na trhu len tie spoločnosti, ktoré komunikujú s klientom a poskytujú mu servis. Veľkým zľavovým portálom v súčasnosti patrí spolu 80 percent trhu. "Sme otvorení a diskutujeme so zákazníkmi. Klienti môžu navyše každú zakúpenú ponuku ohodnotiť, takisto jeho partneri môžu hodnotiť zákazníkov," doplnil.