„Slovensko. Krajina priateľov." Takýmto heslom sa budeme snažiť presvedčiť turistov v zahraničí, aby prišli na zimnú dovolenku na Slovenslo. Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) štartuje v týchto dňoch reklamnú kampaň, ktorá propaguje zimnú dovolenku na Slovensku. Pri kampani budú využité reklamné spoty v rádiách, kinoreklama, bigboardy, ako aj najefektívnejšie komunikačné nástroje – online kampane na YouTube a Google. Kampaň bude realizovaná okrem Slovenska hlavne v okolitých krajinách – Poľsku, Českej republike, Rakúsku, Maďarsku ale aj v Spojenom kráľovstve. Kampaň potrvá od začiatku novembra do konca decembra.
„Popri online kampaniach na Google a YouTube, kde sme vlani na všetkých nasadených trhoch zaznamenali veľmi vysokú sledovanosť a následne aj návštevnosť portálu Slovakia.travel, nasadzujeme vo krajinách V4 aj kinoreklamu,“ komentovala začiatok zimnej reklamnej kampane Marta Kučerová, generálna riaditeľka SACR.
Rozhlasové spoty v českých aj slovenských rádiách propagujú slovenské lyžiarske strediská, zjazdovky a ďalšie služby, ako aj relax v akvaparkoch. Avizujú aj konanie svetovej zimnej univerziády na Štrbskom Plese a Osrblí.
Kinoreklama je nasadená v období mesiacov november – december. V tomto čase sú v kinách pripravené premiéry filmov ako výpravné sci-fi Interstellar pre cieľovú skupinu priaznivcov tohto žánru z radov mužov aj žien, pokračovanie dobrodružnej sci-fi drámy Hry o život: Drozdajka1, určený pre mladých, aktívnych ľudí vo veku 15 až 40 rokov, ako aj rodinný animovaný snímok Tučniaky z Madagaskaru 2 či decembrový megahit Hobit: Bitka piatich armád. V Poľsku sa bude zimný spot premietať v 7 mestách, v Česku a Maďarsku v 3 mestách – v každej krajine vrátane siete kín v hlavnom meste. Na Slovensku bude spot premietaný v bratislavských kinách.