StoryEditor

Dobrý predavač? Taký, čo vám vie poradiť

12.01.2014, 09:49
Autor:
tasr, stltasr, stl

Na predavačoch v obchodoch si ľudia najviac cenia schopnosť poskytnúť im v prípade nejasností odbornú radu. Súčasne je to však aj vlastnosť, ktorá im na nich najčastejšie chýba. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti MasterCard.

"Okrem schopnosti kvalifikovane poradiť, ktorú považuje za dôležitú 74 % zákazníkov, prakticky každý druhý najviac ocení, keď sa mu predavač nevnucuje, ale je mu k dispozícii v prípade potreby," opísala Martina Kirchrathová zo spoločnosti MasterCard. Súčasne rovnaké množstvo zákazníkov podľa jej slov potom ocení ochotu a príjemné vystupovanie.

Prieskum tiež ukázal, že viac ako polovica opýtaných má zlú skúsenosť práve s tým, že im predavač nevie v prípade potreby poskytnúť odbornú pomoc s nákupom. Zákazníci majú rozporuplné pocity aj z prítomnosti predavača v predajni. Buď ho považujú za dotieravého, pretože ich nenechá voľne vyberať, alebo ho naopak nemôžu nájsť. S neochotou sa stretáva 43 % zákazníkov a 30 % má pocit, že sa im obchodník snaží predať za každú cenu ten najdrahší variant tovaru.

 

01 - Modified: 2005-11-30 10:12:04 - Feat.: 0 - Title: Nemecké firmy na Slovensku
01 - Modified: 2024-04-28 12:02:12 - Feat.: - Title: Prieskum: Parlamentné voľby by vyhral Smer, PS skončilo pred Hlasom 02 - Modified: 2024-04-27 08:36:15 - Feat.: - Title: Väčšina Rakúšanov považuje vlastníctvo automobilu za dôležité, ukázal prieskum 03 - Modified: 2024-04-25 22:00:00 - Feat.: - Title: Tabuľka cien potravín: veľké porovnanie desiatok produktov, polovica z nich zlacnela (prehľad) 04 - Modified: 2024-04-25 09:41:32 - Feat.: - Title: Najpočúvanejším rádiom je Expres. Má aj najväčší podiel na trhu, ukázal prieskum 05 - Modified: 2024-04-24 13:18:30 - Feat.: - Title: Prieskum: Eurovoľby by jednoznačne vyhralo Progresívne Slovensko
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
28. apríl 2024 18:28