StoryEditor

Do ktorých médii sa bude investovať v roku 2016

07.01.2016, 23:00
Autor:
(red)(red)
Ako vidia zadávatelia svoje investície do médií v novom roku a ktoré mediatypy budú v kurze?

Róbert Kubička, Pivovary Topvar

Ak dôjde k zmenám, pôjde o prispôsobenie sa aktuálnym globálnym a hlavne lokálnym trendom na strane spotrebiteľov a médií. Dá sa však predpokladať, že sa zameriame najmä na komunikáciu v digitálnom prostredí a v mieste predaja, bude intenzívnejšia a sofistikovanejšia.

Marta Kausichová, Allianz – Slovenská poisťovňa

Trend je jasný, rastúci vplyv digitálnych médií neminie ani prerozdeľovanie nášho budgetu. Určite vzrastie podiel investícií smerujúcich priamo do digitálnych mediálnych nástrojov, rôznych analytických prostri...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
20. apríl 2024 13:32