Slováci budú môcť tento týždeň doslova ochutnať výrobky automobilky Volkswagen.
Aj naša najväčšia automobilka totiž podľahla trendu a vyrába rôzne iné produkty, ktoré s vozidlami majú len máločo spoločné.
Na veľtrhu práce Profesia Days tak ľudia budú môcť ochutnať kari klobásy s logom Volkswagenu. Zaujímavosťou je, že vlani spoločnosť vyrobila viac párkov ako osobných automobilov.
Klobásy sa vyrábajú v mäsiarstve priamo v nemeckej centrále firmy vo Wolfsburgu. Tá minulý rok vyprodukovala 7,8 milióna rôznych druhov párkov a klobások. V porovnaní s rokom predtým je to nárast o 10 percent.
Kari klobásky, ktoré budú mať možnosť ochutnať aj Slováci, mali na odbyte mäsových výrobkov spoločnosti najväčší podiel. Vyrobilo sa ich 6,3 milióna kusov. Pre porovnanie: kľúčová značka VW vlani predala 6,12 milióna osobných vozidiel.
Automobilka vyrába mäsové výrobky vo vlastnej réžii a distribuuje ich nielen do vlastných jedální a továrenskej predajne, ale aj do maloobchodu. Na baleniach stojí poznámka „Originálny diel VW“. Na Slovensku ich však bežne v obchode nekúpite.