Líder na trhu nealkoholických nápojov Coca-Cola chystá vlastnú značku mlieka Milka-Cola Fairlife. Produkt, ktorý bude mať o polovicu viac bielkovín a o tretinu menej cukru, bude stáť dvojnásobok toho, čo klasické mlieko. Bude sa predávať zatiaľ len v USA.
Coca-Cola sa pustila do mliekarenského biznisu. Jej novú značku Milka-Cola bude vyrábať firma Fairlife, na americkom trhu sa objaví budúci mesiac. Výrobok bude stáť dvojnásobok toho, čo normálne mlieko. Bude ale obsahovať o polovicu viac bielkovín a o tridsať percent menej cukru. Informáciu priniesol britský The Guardian.
"Chvíľu budeme do mliekarenstva investovať, aby sme vybudovali značku, takže z toho niekoľko rokov peniaze nepotečú. Ale platí to, čo u našej značky čerstvých džúsov Simply - keď niečo robíte dobre, tečú z toho peniaze neskôr," povedal šéf zákazníckych služieb Coca-Coly Sandy Douglas minulý týždeň na konferencii pre investorov.
Podľa obchodného magazínu Dairy Today klesli predaje mlieka v USA v poslednej dekáde o osem percent. A polovica dospelých Američanov mlieko nepije.
Podľa hovorkyne mliekarenskej firmy Fairlife sa zatiaľ neplánuje výrobok predávať aj inde ako v Spojených štátoch. Coca-Cola má stále bolestnú spomienku z roku 2004 na neúspešný pokus predávať vo Veľkej Británii pod značkou Dasani balenú kohútikovú vodu.