Vlani ich predaj vlastných nehnuteľností dostal po rokoch do zisku. Dnes chcú predávať aj tie cudzie. Keďže japonský výrobca Sony musí kompenzovať straty z chabého predaja elektroniky, vstupuje do nového biznisu. S nehnuteľnosťami.
„Zúfalo potrebuje iný zdroj príjmov, keďže dlhodobo trpí nedostatkom dopytu po svojich kľúčových výrobkoch, ako sú televízory, osobné počítače či kamery,“ vysvetľuje analytik spoločnosti Capital Markets Ivor Lehoťan.
Predajú konzolu i budovu
Svoj core biznis však chce zužitkovať aj v novom odvetví. A to vďaka bohatým informáciám, ktoré získal predajom elektroniky. „Sony nazhromaždila osobné údaje prostredníctvom produktov Vaio a PlayStation. Môže tak používať databázu spotrebiteľov aj pri obchodovaní s nehnuteľnosťami,“ vysvetľuje pre Bloomberg analytik Deutsche Bank AG v Tokiu Yasuo Nakane.