StoryEditor

Kľúčom je dôvera investorov a ponuka projektov

02.03.2015, 23:00
Zakladateľ slovenskej crowdfundingovej platformy Marmeláda Ján Papáč

Ako vznikla Marmeláda?

V septembri minulého roka som išiel z hudobnej konferencie v Hamburgu, kde sa rozoberali aj rôzne formy podpory umelcov. Doba sa zmenila, vzťah kapiel a fanúšikov tiež a internet priniesol nové spôsoby distribúcie peňazí od fanúšikov k umelcom. Crowdfundingové platformy sledujem už dlhšie, na českej scéne sa točia státisíce a dokonca milióny českých korún, je tam približne 11 stránok, ktoré zbierajú peniaze – sú popredu asi o tri roky. Na Slovensku zatiaľ pôsobil jeden portál, ktorý však nebol funkčný – po roku zaznamenal jediný úspešný projekt. Tak som si povedal, že to skúsim.

Prečo ste sa r...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
20. apríl 2024 16:03