Vývoju hier pre Facebook sa venuje aj nitrianska spoločnosť Viral. V portfóliu majú viacero hier, ktoré na sociálnej sieti fungujú či v minulosti fungovali, jednoznačne najväčší úspech zaznamenala ich kocková hra Farkle. „Vrchol hry boli dva milióny denných hráčov. Dnes to už padlo na približne 150-tisíc,“ vraví Milan Žigmond, spolumajiteľ firmy. Na Facebooku však nezačínali s hrami.
„S aplikáciami pre sieť sme začínali hneď, ako to bolo možné, teda niekedy v roku 2007. Na začiatku to boli aplikácie na posielanie správ či obrázok, hry prišli až neskôr,“ dodáva Žigmond. Viaceré hry buď predali, alebo zrušili.
Okrem Farkle dnes majú ešte kartovú hru Solitare, ktorá má približne 80-tisíc denných hráčov. V rokoch 2009 až 2012 dosiahla firma tržby vždy viac ako milión eur. Vrchol mala v roku 2010 s 1,719 milióna eur. Zisková však bola práve kocková hra, ktorá im ako jediná generovala zisk.