Spokojnosť Slovákov so službami internetových obchodov je vyššia ako so servisom v kamenných predajniach. Kým e-shopy úplne alebo väčšinou plnia očakávania 96 % spotrebiteľov, s kamennými obchodmi je spokojných 89 % opýtaných. Vyplýva to z prieskumu agentúry NMS Market Research a portálu Heureka.sk.
"Najvyššie percento spokojných zákazníkov majú internetové obchody medzi ľuďmi vo veku od 31 do 40 rokov, vysokoškolsky vzdelanými a obyvateľmi Žilinského kraja. Hlavnými dôvodmi nákupu cez internet sú nižšie ceny, úspora času, ako aj širší sortiment," hovorí riaditeľ Heureka.sk Tomáš Braverman.
"Najvyššie percento spokojných klientov kamenných obchodov je medzi spotrebiteľmi vo veku od 51 do 60 rokov, ľuďmi so základným vzdelaním a obyvateľmi Košického kraja," dopĺňa riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský.
01 - Modified: 2005-11-22 10:28:00 - Feat.: 0 - Title: Nová strana Ariela Šarona by mohla získať približne 30 poslaneckých mandátov
01 - Modified: 2025-11-26 08:00:00 - Feat.: - Title: Svet, ktorý dospelí nechápu (ale mali by): Mladí odhaľujú, čo prežívajú online a čo skutočne od rodičov potrebujú
02 - Modified: 2025-11-14 07:00:00 - Feat.: - Title: Nie je nevera ako nevera. Experti odhaľujú, prečo sa hranice lásky v digitálnej ére menia
03 - Modified: 2025-11-06 14:00:00 - Feat.: - Title: Generácia Alfa rebeluje inak. Nechodí na párty, ich závislosť je oveľa tichšia
04 - Modified: 2025-08-31 10:01:17 - Feat.: - Title: Drogy sú ľahko dostupné, ohrozuje to najmä mladých. Dajú sa objednať online, varuje nemecký komisár
05 - Modified: 2025-08-14 11:30:00 - Feat.: - Title: Láska z internetu má trhliny. Výskum ukázal, že páry zoznamujúce sa online sú v manželstve menej spokojné