Značka Hypernova odchádza zo slovenského trhu po 15 rokoch pôsobenia. Sieť Terno, pod ktorú jej predajne patria, sa rozhodla ju premenovať.
Ako sa bude volať po novom, však zatiaľ nie je jasné. Majiteľ pripravuje rebranding tak, aby zjednotil sieť, do ktorej patria aj predajne Terno a Moja Samoška.
Prevádzky týchto dvoch značiek najnovšie prevzala nová spoločnosť Terno real estate. Postupne by pod ňu malo prejsť od spoločnosti Terno Group aj deväť predajní Hypernovy. To či tak urobia všetky však bude závisiť od podmienok, ktoré sa spoločnosti podarí vyrokovať so zástupcami obchodných centier, v ktorých sa nachádzajú.
Hypernovy by sa totiž mali zmenšiť a zmeniť meno i dizajn. A to za podpory nového investora, spoločnosti Sandberg Capital.
Podľa odborníka, môže nový investor, pokiaľ bude finančne zdatný, posilniť pozíciu siete. „Bol najvyšší čas na zmenu filozofie tohto obchodu, pretože tržbami už postupne začínal klesať. Pravdepodobne si majitelia dali za cieľ zachytiť etapu jemného poklesu s tým, aby sa to naštartovalo do pozitívnych čísel,“ vysvetľuje maloobchodný analytik Ľubomír Drahovský.
Ten pokračuje, že ťažiskom siete by mali byť samobsluhy Moja samoška. Práve tie budú znakom toho či bude reťazec fungovať alebo nie.