StoryEditor

Médiá chcú vhodný obsah i poplatky

22.03.2016, 23:00

Sociálne siete i Google znižujú tradičným médiám príjmy z reklamy. Printové médiá, ktorým okrem toho vo všeobecnosti klesá predaj v stánkoch, tak musia nájsť vhodný recept na to, ako zarobiť viac peňazí online. Jedným z pokusov je aj boj proti programom na blokovanie reklám. „To, čo urobíme, je, že budeme blokovať ľudí, ktorí majú adblocky. Budeme ich na začiatku dva-tri mesiace vyzývať, aby si ich odstránili, ak tak neurobia, tak sa k obsahu dostanú, iba ak si zaň zaplatia,“ povedal na HN konferencii Living on the Edge výkonný riaditeľ Mafra Slovakia Vladimír Mužík....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-10-19 08:02:19 - Feat.: - Title: Náš turizmus hrá o čas. Nad pauzou v podnikaní uvažuje až polovica gastroprevádzok a hotelov 02 - Modified: 2022-10-28 09:40:16 - Feat.: - Title: Kolektívne investovanie na Slovensku, 3. - 4. november 2022, Hotel & Spa Resort Kaskady 03 - Modified: 2022-06-18 13:34:55 - Feat.: - Title: Čaro slovenských lesov v skutočnosti nefunguje. V regióne sme pre turistov najhorší 04 - Modified: 2022-06-03 09:00:00 - Feat.: - Title: Deti na mobile nakúpili za tisícky eur. Klientovi sme peniaze museli vrátiť, hovorí bankárka 05 - Modified: 2022-05-15 13:40:49 - Feat.: - Title: Kam vložiť peniaze? Skloňuje sa recesia a riziká sa razom zvyšujú
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
09. december 2022 16:34