StoryEditor

Médiá chcú vhodný obsah i poplatky

22.03.2016, 23:00

Sociálne siete i Google znižujú tradičným médiám príjmy z reklamy. Printové médiá, ktorým okrem toho vo všeobecnosti klesá predaj v stánkoch, tak musia nájsť vhodný recept na to, ako zarobiť viac peňazí online. Jedným z pokusov je aj boj proti programom na blokovanie reklám. „To, čo urobíme, je, že budeme blokovať ľudí, ktorí majú adblocky. Budeme ich na začiatku dva-tri mesiace vyzývať, aby si ich odstránili, ak tak neurobia, tak sa k obsahu dostanú, iba ak si zaň zaplatia,“ povedal na HN konferencii Living on the Edge výkonný riaditeľ Mafra Slovakia Vladimír Mužík....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-04-01 17:03:32 - Feat.: - Title: Štátne nájomné bývanie podporí už tretí investor. Prvé byty sa pomaly obsadzujú 02 - Modified: 2025-03-27 11:30:20 - Feat.: - Title: Kým vo svete podpora zelenej politiky chladne, Európa ide proti prúdu. Môže to byť aj výhoda, hlási biznis 03 - Modified: 2025-03-27 08:32:52 - Feat.: - Title: Európa nevíťazí. Všetci chceme chrániť planétu, keď to však prináša úpadok, podpora vyprcháva (rozhovor) 04 - Modified: 2025-03-11 23:00:00 - Feat.: - Title: Státisíce Slovákov majú na novú daň len zopár dní. Ak prešvihnú termín, hrozí im pokuta tritisíc eur 05 - Modified: 2025-03-10 23:21:49 - Feat.: - Title: Transakčná daň mobilizovala desaťtisíce podnikateľov. Vrchol ešte len príde, hovorí pre HN manažér VÚB banky
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
27. apríl 2025 18:20