Počas tohtoročného hokejového šampionátu bola súčasťou reklamných blokov aj 4ka, kde pod hashtagom „jemito4“ mladé dievčatá hovorili o nekonečných dátach. Bola táto reklamná stratégia úspešná?
Vývoj marketingu je dlhodobá záležitosť, nie je to otázka jednej kampane. Súvisí to, samozrejme, s tým, akú skupinu klientov a s čím ju chceme oslovovať. Náš ekosystém toho, ako vyzerá reklamná kampaň, nie je plytký, má svoje pozadie so silným fundamentom. Samotná reklama teda bola o dátach. Ak sa pozrieme na históriu, ako štvrtý operátor sme sa dostali na súčasnú pozíciu len vďaka tomu, že sme zvolili dobrý prístup a uvedomili sme si, že voľné miesto na trhu sú práve dáta.
Ako mobilný operátor sa teda zameriavate na objemy dát či na paušály bez viazanosti, čo je lákavé najmä pre mladých. Dominujú u vás títo ľudia?
Vekové kategórie od 18 do 29 rokov a od 30 do 39 rokov sú vo 4ke podľa viacerých prieskumov zastúpené výraznejšie ako ostatné. Dá sa teda povedať, že naša stratégia zameraná na dáta a na mladú generáciu sa pretavila do toho, že v týchto dvoch vekových skupinách máme výraznejšie zastúpenie ako naša konkurencia.
Aké služby im dokážete poskytnúť nad rámec výhodných dát? Prečo by mali prísť práve k vám, a nie ku konkurencii?
Pod pojmom mobilné služby rozumieme hlas, esemesky a dáta. Toto sú tri piliere, na ktorých momentálne stojí mobilná komunikácia. Vybrali sme si segment dát, kde sme chceli dominovať ich výhodnosťou. To sa nám napokon aj podarilo. Aj pri ostatných službách sme však veci poňali iným spôsobom ako ostatní operátori. V tunajších zemepisn...
Zostáva vám 85% na dočítanie.