StoryEditor

Šéf 4ky: Konkurencia sa snaží zmariť našu spoluprácu s poštou

14.08.2021, 00:00
Ak sa niekto rozhodol bez toho, aby vedel, čo sa bude predávať, tak sa nemohol rozhodovať objektívne. Konanie vyzeralo zdeformované a šité tak, aby vyhralo O2, hovorí v rozhovore pre HN generálny riaditeľ a predseda predstavenstva SWAN Mobile, ktorý prevádzkuje mobilného operátora 4ka Juraj Ondriš.

Počas tohtoročného hokejového šampionátu bola súčasťou reklamných blokov aj 4ka, kde pod hashtagom „jemito4“ mladé dievčatá hovorili o nekonečných dátach. Bola táto reklamná stratégia úspešná?
Vývoj marketingu je dlhodobá záležitosť, nie je to otázka jednej kampane. Súvisí to, samozrejme, s tým, akú skupinu klientov a s čím ju chceme oslovovať. Náš ekosystém toho, ako vyzerá reklamná kampaň, nie je plytký, má svoje pozadie so silným fundamentom. Samotná reklama teda bola o dátach. Ak sa pozrieme na históriu, ako štvrtý operátor sme sa dostali na súčasnú pozíciu len vďaka tomu, že sme zvolili dobrý prístup a uvedomili sme si, že voľné miesto na trhu sú práve dáta.

Ako mobilný operátor sa teda zameriavate na objemy dát či na paušály bez viazanosti, čo je lákavé najmä pre mladých. Dominujú u vás títo ľudia?
Vekové kategórie od 18 do 29 rokov a od 30 do 39 rokov sú vo 4ke podľa viacerých prieskumov zastúpené výraznejšie ako ostatné. Dá sa teda povedať, že naša stratégia zameraná na dáta a na mladú generáciu sa pretavila do toho, že v týchto dvoch vekových skupinách máme výraznejšie zastúpenie ako naša konkurencia.

Aké služby im dokážete poskytnúť nad rámec výhodných dát? Prečo by mali prísť práve k vám, a nie ku konkurencii?
Pod pojmom mobilné služby rozumieme hlas, esemesky a dáta. Toto sú tri piliere, na ktorých momentálne stojí mobilná komunikácia. Vybrali sme si segment dát, kde sme chceli dominovať ich výhodnosťou. To sa nám napokon aj podarilo. Aj pri ostatných službách sme však veci poňali iným spôsobom ako ostatní operátori. V tunajších zemepisn...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-01-08 13:43:56 - Feat.: - Title: Love brand sa len tak nezrodí, buduje sa cez pozitívnu zákaznícku skúsenosť 02 - Modified: 2023-10-17 12:13:55 - Feat.: - Title: Nová kampaň 4ky sa pýta „A na čom Wi-Fičíte?“ 03 - Modified: 2023-09-18 12:29:59 - Feat.: - Title: Mobilný monopol. 4ka bojuje za udržanie konkurenčného prostredia, ostatní jej musia frekvencie ponúknuť 04 - Modified: 2023-07-10 14:24:30 - Feat.: - Title: Operátor 4ka získa na najbližšie tri roky prístup do 4G siete Orange 05 - Modified: 2023-07-10 11:40:42 - Feat.: - Title: Mobilný operátor 4ka získa prístup do 4G siete Orange na najbližšie 3 roky
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
21. november 2024 11:42