Stovky rozličných produktov, desaťtisíce zamestnancov po celom svete a obraty v desiatkach miliárd eur... No napriek tomu, že je spoločnosť Mondeléz svetovým impériom, musí sa prispôsobovať novým trendom. Zdravý životný štýl sa stáva medzi ľuďmi čoraz populárnejší a aj výrobcovia sladkostí sú nútení reagovať na tieto zmeny, ak sa chcú aj naďalej úspešne udržať na trhu. Už o pár rokov by sme tak podľa nich mali nájsť v obchodoch zdravšie maškrty ako dnes.
„Zvyšujeme podiel celozrnných surovín. Naopak, znižujeme množstvo alergénov a rovnako aj obsah sodíka či nasýtených tukov,“ prezrádza prebiehajúce zmeny generálny riaditeľ spoločnosti Mondeléz International pre Českú a Slovenskú republiku Ludwig Askemper. Už dnes podľa jeho slov tvorí 35 percent produktov spoločnosti takzvané portfólio zdravých pochutín. Cukrovinárska veľmoc si dala za cieľ, že v roku 2020 to bude už polovica.
Vyberavá a maškrtná generácia
Mondeléz okrem zmeny portfólia či obsahu plánuje aj zmeny na obaloch. Ľudia si už viac overujú, čo zjedia, prečo chce firma napríklad pomocou farebného odlíšenia či tučnýc...
Zostáva vám 85% na dočítanie.