StoryEditor

Nový osempruh ovplyvní obchvat

20.10.2016, 00:00
Diaľničiari kreslia smerom do Trnavy osem pruhov. Bratislavský kraj je proti. Rátal so šesťpruhom s kolektormi.

Diaľnica D1 medzi hlavným mestom a Trnavou je najvyťaženejšou cestou na Slovensku. Už dekádu sú na stole debaty o jej rozširovaní, ktoré vyústili do toho, že diaľnica dlho funguje v provizórnom režime bez odstavných pruhov. O jej finálnej podobe sa hádajú diaľničiari, rezort dopravy, Bratislavský kraj a starostovia dotknutých obcí. Dôležité však je, že riešenie D1 ovplyvní aj bratislavský obchvat. Firma Cintra, ktorá má obchvat stavať, totiž čaká na to, ako sa naše úrady...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-22 12:10:38 - Feat.: - Title: Diaľničiari vybrali v prvom štvrťroku na elektronickom mýte vyše 61 miliónov eur 02 - Modified: 2024-04-22 12:24:40 - Feat.: - Title: Vallov údiv: Primátor Bratislavy to prehnal a už to asi aj vie (komentár) 03 - Modified: 2024-04-19 11:31:18 - Feat.: - Title: Fico sa obracia na Čínu. Chce tam získať zdroje na dva veľké dopravné projekty 04 - Modified: 2024-04-18 14:00:59 - Feat.: - Title: V Bratislave sa poobede tvoria kolóny, zdržíte sa aj 20 minút 05 - Modified: 2024-04-19 12:52:07 - Feat.: - Title: V Bratislave vznikne veľký parkovací dom pre takmer 500 áut. Má slúžiť aj tým, ktorí smerujú do centra mesta
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
26. apríl 2024 06:28