Obchodná politika Jasnej smeruje k tomu, aby bol atraktívnejší celoročný ski pass, tvrdí Rattaj v rozhovore pre HNtelevíziu.
Spoločnosť TMR urobila v poslednom čase niekoľko zaujímavých nákupov za hranicami Slovenska. Máte na stole plány aj na ďalšie expanzie?
Sme v jednom tendri na predaj akvaparku v rakúskom Burgenlande. Takisto máme záujem o zábavný park, ktorý by sme v Rakúsku radi dobudovali. Bol by to zábavný park takých rozmerov a rangu, na aký sme zvyknutí. Dlhodobo sa zaujímame aj o lyžiarske strediská. Máme tam niekoľko rokovaní. Rakúsko je svojim spôsobom komplikované, ale verím, že sa tam k niečomu dopracujeme.
Kedy by k spomínaným kúpam mohlo dôjsť?
Nezáleží to odo mňa, pretože ja kupujem, a nie predávam. Záleží to predovšetkým od predávajúceho. Ale v Rakúsku je veľa stredísk, ktoré nie sú dobre manažované a nefungujú dobre. Niektoré z nich sú výborné, nechcem ich urážať. Ale niektoré sa z ekonomického hľadiska potácajú na hrane prežitia. Keď sa dostanú do zlých hospodárskych výsledkov a banky na ne zatlačia, tak sú na predaj.
Vráťme sa domov, na Slovensko. Deň lyžovačky v Jasnej najnovšie stojí 39 eur. To je dosť peňazí, nemyslíte?
Áno, a celoročný lístok stojí 200 eur.
Keď si však niekto chce ísť zalyžovať na jeden deň, nie je to predsa len priveľa?
Obchodná politika Jasnej smeruje práve k tomu, aby bol atraktívnejší a zaujímavejší celoročný ski pass. Chceme, aby si ľudia kupovali a vybudovali vzťah k celoročným, a nie denným lístkom. P...
Zostáva vám 85% na dočítanie.